Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Spillhost: stoppet med spill hosting. startet med VPS, hva synes dere?

chrisern

Medlem
Hei.

Da har vi i spillhost bestemt oss for å legge ned driften av spill servere og heler fokusere på virtuell server (VPS) da vi kanskje tror dette vil være større marked for.

Hva tenker dere?? ta gjerne en titt spillhost.no


takker
 

chrisern

Medlem
Nei. Da vi nylig har lansert vps tjeneste har vi ikke lagt inn bestillings funksjon enda. Men det kommer fortløpende. Derfor linker ikke fungerer. Står bare kontakt oss. Da på mail.

Vps tjenestene hos oss er testet grundig og i lang lang tid før vi lanserte for å være sikker på stabilitet og sikkerhet
 

hungpham

Medlem
Du bruker OVHs infrastruktur, og tilbyr unmanaged VPS. Hvorfor bruker jeg tjenesten din i stedet for OVH? Eller Linode, eller DO? Jeg mener at hosting bransjen er virkelig konkurransedyktig, enten VPS eller dedikert server. Vil VPS være et større marked? Nei, jeg tror ikke. Kanskje cloud, ikke VPS.
 

chrisern

Medlem
Du bruker OVHs infrastruktur, og tilbyr unmanaged VPS. Hvorfor bruker jeg tjenesten din i stedet for OVH? Eller Linode, eller DO? Jeg mener at hosting bransjen er virkelig konkurransedyktig, enten VPS eller dedikert server. Vil VPS være et større marked? Nei, jeg tror ikke. Kanskje cloud, ikke VPS.


Har sendt deg pm
 

Oscar

Member
Det var vanskelig å forstå at det var Mail du mente. Skriv det tydeligere. Et kjapt spørsmål i tillegg: hvor mange kunder er det dere betjener?
 

chrisern

Medlem
Hæ mail??? Vis du tenker pm så er det ordet brukt nesten over alt. Hvor mange kunder vi betjener. Akkurat idag, ingen. Fordi vi har nylig lansert vps tjeneste. Men vi har faktisk hatt en del kunder før når vi drifta spill servere.
 
Topp