|
|||||||
| Hosting Alt om hosting og serverdrift. Diskuter forskjellige hostingfirmaer. Har du spørsmål eller meninger om serveroppsett og relaterte emner kan du også poste her. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
| Sponsede annonser |
|
|||
|
Den pakken du har sett på hos Gigahost.dk har 5 gig lagringsplass - det tar det nok en stund før du bruker opp!
De opererer med "fri trafikk" - du må sjekke hvor mye det faktisk er (siden ingen kan gi fri trafikk i praksis). Sist endret av Ole : 3rd April 2007 kl 12:22. Årsak: å dæssa skrivefeila veit du... |
|
|||
|
Knut: du tar vel kanskje litt i når du sier at fyren kan bruke opp 5GB i trafikk på et par dager. I så tilfelle..bare for å si det... det er omtrent samme tall som Boingboing.net har. Og...BoingBoing.net har drøye 2,5 millioner unike besøkende i måneden..
Er jo en grei målsetting da.. Men seriøst; tror du at du får mer besøk enn 5GB i måneden så bør du vurdere å gå større enn 10GB, slik at du slipper å bytte host hele tiden. Det må jeg, og det er masse arbeid. Webhuset.no tilbyr 50GB trafikk i måneden. Det bør holde inntil videre. Koster jo en del, men ingenting i denne verden er gratis. |
|
||||
|
Sjekk ut Hostgator $9.90 i måneden og masse plass og trafikk. 100Gb diskplass og 1000Gb trafikk hvis jeg ikke husker feil. Jeg har to kontoer der selv.
OBS! affiliate link ![]() |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvor lang tid? | terjeg | 5 | 7th January 2009 13:10 | |
| Hvor selge domener? | Mr Vest | Domener | 9 | 7th October 2008 14:26 |
| Oi, hvor ble den av? | srm | Generell snakk og svada | 3 | 15th May 2008 02:07 |
| Rss? Hvor lang tid? | Julian | Innholds-kontroll | 1 | 28th January 2008 14:51 |
| Hvor mye jobber du...? | picxx | Generell snakk og svada | 5 | 15th November 2007 14:24 |