Gå Tilbake   Webforumet.no > Utvikling og design > Produkter og verktøy > Hosting
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Hosting Alt om hosting og serverdrift. Diskuter forskjellige hostingfirmaer. Har du spørsmål eller meninger om serveroppsett og relaterte emner kan du også poste her.

Lukket tråd
Tilbakelenk (3) Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #16 (permalink)  
Ulest 18th October 2008, 00:41
Standard  

Medlem

Ble medlem: Sep 2008
halvorls is on a distinguished road

er intressert i og prøve...

har du email?

er det linux eller windows????
  #17 (permalink)  
Ulest 19th October 2008, 18:01
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Det er linux. Sjekk PM.
  #18 (permalink)  
Ulest 12th February 2009, 22:33
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Det er fortsatt mulighet for gratis hosting her...
  #19 (permalink)  
Ulest 22nd March 2009, 21:01
Standard  

Krister sin avatar
Romteknolog

Ble medlem: Mar 2009
Krister will become famous soon enoughKrister will become famous soon enough

Lurer på om det er plass til meg på serveren?

Trenger ett webhotell hvor jeg kan plassere ett par av domenene mine. De fleste til Parkering, men jeg kommer og til å ha noen tjenester aktivert.

Blant annet ett prosjekt jeg holder på med, hvor jeg starter med å selge en E-bok jeg har skrevet. Jeg vil bruke PHP og MySQL til det. Hvis du ikke liker at jeg hoster selveste boken på din server, kan jeg muligens hoste selveste PDF filen på en annen server jeg har.

Hvordan er det med e-post kontoer?
  #20 (permalink)  
Ulest 23rd March 2009, 09:50
Standard  

Pong sin avatar
Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Ble medlem: Nov 2008
Sted: Ålgård
Pong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to behold
Send en melding på ICQ til Pong Send en melding på MSN til Pong Send en melding via Skype™ til Pong

Aner ikke hvordan jeg kunne oversett denne meldingen, men dersom du har plass, gjerne. Tanken er å bruke plassen til en blogg (dersom du fremdeles har da).
  #21 (permalink)  
Ulest 23rd March 2009, 16:00
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Krister Vis innlegg
Lurer på om det er plass til meg på serveren?

Trenger ett webhotell hvor jeg kan plassere ett par av domenene mine. De fleste til Parkering, men jeg kommer og til å ha noen tjenester aktivert.

Blant annet ett prosjekt jeg holder på med, hvor jeg starter med å selge en E-bok jeg har skrevet. Jeg vil bruke PHP og MySQL til det. Hvis du ikke liker at jeg hoster selveste boken på din server, kan jeg muligens hoste selveste PDF filen på en annen server jeg har.

Hvordan er det med e-post kontoer?
Du får mange nok epostkontoer... hvor mange trenger du?
Det er plass til flere ja. Men hvis du bare skal parkere domener og ikke ha noen sider så er ikke dette noe for deg. Du må gi meg linker, jmfr. min første post. Du kan hoste boka her, jeg setter opp en grense for båndbredde uansett.
Bare send meg en PM med din epost, domene og ønsket passord. Det gjelder deg også Pong.
  #22 (permalink)  
Ulest 27th April 2009, 14:48
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Denne tråden er gammel, men så lenge den er åpen så får dere gratis hosting fra meg, jeg tar fortløpende imot henvendelser inntil dere ser at denne tråden er stengt for posting. Send meg en PM.

Sist endret av Tonny Kluften : 6th May 2009 kl 14:53.
  #23 (permalink)  
Ulest 13th May 2009, 13:14
Standard   Heisann

Nykommer

Ble medlem: May 2009
Sted: Oslo
Technolite is on a distinguished road

Gjelder ditt tilbud fortsatt?? Er ihvertfall interessert
  #24 (permalink)  
Ulest 15th May 2009, 08:02
Standard   Gratis hosting

Nykommer

Ble medlem: May 2009
frode is on a distinguished road

Hei!

Gratis hosting høres bra ut! Domenenavnet er *****.no. Passordet som kan brukes er *******. Har kikka på betingelsene og det ser bra ut for min del:-)

Frode

Sist endret av Tonny Kluften : 15th May 2009 kl 12:07.
  #25 (permalink)  
Ulest 15th May 2009, 08:34
Standard  

zapotek sin avatar
Medlem

Ble medlem: Apr 2008
zapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to behold

Sitat:
Passordet som kan brukes er *******. Har kikka på betingelsene og det ser bra ut for min del:-)
Kanksje ingen høydare å legge ut passordet du kommer til å bruke på et offentlig forum

Sist endret av Tonny Kluften : 15th May 2009 kl 12:13.
  #26 (permalink)  
Ulest 15th May 2009, 12:07
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Det stemmer zapotek Og de som vil ha må sende meg en PM.
Lukket tråd

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Tilbakelenker (?)
Tilbakelenk til denne tråden: http://www.webforumet.no/forum/hosting/2137-gratis-hosting.html
Skrevet av For Type Dato
Webhotell og web hosting This thread Refback 5th July 2009 17:10
Hva br man vite i forbindelse med bytting av host? - Webforumet.no - Webmaster forum This thread Refback 4th November 2008 09:07
Webforumet.no - Webmaster forum This thread Refback 19th October 2008 09:43

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Bra file hosting? moneymaker Produkter og verktøy 2 15th March 2009 23:41
Gratis hosting fanzypanz Domener 1 26th October 2008 14:14
wordpress mu hosting picxx Wordpress 10 12th May 2008 23:21
Web hosting service Mr Vest Generell snakk og svada 21 4th December 2007 10:40
Gratis er godt: gratis bildebank westendman Webutvikling 2 13th November 2007 12:14

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter