|
|||||||
| Hosting Alt om hosting og serverdrift. Diskuter forskjellige hostingfirmaer. Har du spørsmål eller meninger om serveroppsett og relaterte emner kan du også poste her. |
|
| Tilbakelenk (3) | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Det er linux. Sjekk PM.
|
|
||||
|
Det er fortsatt mulighet for gratis hosting her...
|
|
||||
|
Sitat:
Det er plass til flere ja. Men hvis du bare skal parkere domener og ikke ha noen sider så er ikke dette noe for deg. Du må gi meg linker, jmfr. min første post. Du kan hoste boka her, jeg setter opp en grense for båndbredde uansett. Bare send meg en PM med din epost, domene og ønsket passord. Det gjelder deg også Pong. |
|
||||
|
Denne tråden er gammel, men så lenge den er åpen så får dere gratis hosting fra meg, jeg tar fortløpende imot henvendelser inntil dere ser at denne tråden er stengt for posting. Send meg en PM.
Sist endret av Tonny Kluften : 6th May 2009 kl 14:53. |
|
|||
|
Hei!
Gratis hosting høres bra ut! Domenenavnet er *****.no. Passordet som kan brukes er *******. Har kikka på betingelsene og det ser bra ut for min del:-) Frode Sist endret av Tonny Kluften : 15th May 2009 kl 12:07. |
|
||||
|
Det stemmer zapotek
Og de som vil ha må sende meg en PM. |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Tilbakelenker (?)
Tilbakelenk til denne tråden: http://www.webforumet.no/forum/hosting/2137-gratis-hosting.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Webhotell og web hosting | This thread | Refback | 5th July 2009 17:10 | |
| Hva br man vite i forbindelse med bytting av host? - Webforumet.no - Webmaster forum | This thread | Refback | 4th November 2008 09:07 | |
| Webforumet.no - Webmaster forum | This thread | Refback | 19th October 2008 09:43 | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bra file hosting? | moneymaker | Produkter og verktøy | 2 | 15th March 2009 23:41 |
| Gratis hosting | fanzypanz | Domener | 1 | 26th October 2008 14:14 |
| wordpress mu hosting | picxx | Wordpress | 10 | 12th May 2008 23:21 |
| Web hosting service | Mr Vest | Generell snakk og svada | 21 | 4th December 2007 10:40 |
| Gratis er godt: gratis bildebank | westendman | Webutvikling | 2 | 13th November 2007 12:14 |