Gå Tilbake   Webforumet.no > Utvikling og design > Produkter og verktøy > Hosting
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Hosting Alt om hosting og serverdrift. Diskuter forskjellige hostingfirmaer. Har du spørsmål eller meninger om serveroppsett og relaterte emner kan du også poste her.

Svar
Tilbakelenk (1) Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  1 links from elsewhere to this Post. Click to view. #1 (permalink)  
Ulest 9th April 2007, 12:39
Standard   Hosting i utlandet

Medlem

Ble medlem: Apr 2007
Sted: Ålesund
Dre_C is on a distinguished road

Jeg ser i de fleste webforum så blir det til stadighet anbefalt å kjøpe webhotell som har serverene plassert i norge.

Jeg brukeren en host med serverene plassert i USA på noen av mine sider.
Jeg har der veldig store pakker til rimelige priser. Jeg er også spesielt fornøyd med supporten, en times responsgaranti på henvendelser. Denne fristen har alltid blitt overholdt når jeg har hatt behov for hjelp. Også nå i helligdatgene i påsken

Jeg kan derfor ikke skjønne hvorfor alle på død og liv absolutt skal anbefale et norsk hostingselskap. Skal en kontakte en norsk host, så er min erfaring at det fort tar 2-3 dager før jeg får hjelp.

Hva er din erfaring med utenlandske hoster.?
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 9th April 2007, 13:10
Standard  

Knut sin avatar
Medlem

Ble medlem: Feb 2007
Knut is just really niceKnut is just really niceKnut is just really niceKnut is just really niceKnut is just really nice

Min erfaring med norske er noe det samme. Til tider lang svartid på mail, dyrere, mentaliteten "vi har rett uansett" råder mer, ringer man dem skal de se på problemet så fort som mulig, noe som ofte er 1 til 2 uker. Har servere i Nederland og er mektig imponert. Får svar på mail etter få minutter, problemer løses raskt og mye billigere. ringer man dem løser de ofte saken mens man venter. Ikke så langt unna samme pingtid som til norske heller. Det samme kan sies om Servage der jeg har ett par sider.
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Ulest 18th April 2007, 20:39
Standard  

Medlem

CrimsonMask is on a distinguished road

Bruker Godaddy på all hosting. Uslålige priser og genialt brukergrensesnitt.
Svar med sitat
  #4 (permalink)  
Ulest 18th April 2007, 20:42
Standard  

Harlem sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Fredrikstad
Harlem is on a distinguished road
Send en melding på MSN til Harlem

Jeg har brukt Phatservers.net :: Hosting the World :: 1-877-805-6542 Kontinuerlig siden 2001! Det sier jo egentlig sitt om kvaliteten.
  #5 (permalink)  
Ulest 18th April 2007, 20:55
Standard  

ansari sin avatar
Medlem

Sted: Skedmokorset
ansari is on a distinguished road

Jeg har brukt endel norske men nå bruker jeg kun utenladske. Jeg kjønner ikke hvorfor flytte til norsk host når de har også servere i usa som de leaser og selger hosting. (det er mange der ute)

Edit : Kan ikke dere som har dedicated server og er fornøyd poste navnet på hosting firma.

Sist endret av ansari : 23rd April 2007 kl 20:18.
Svar med sitat
  #6 (permalink)  
Ulest 19th April 2007, 15:44
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Dimension Servers | Affordable Web Hosting | Cheap prices | Corporate Hosting | Small Business Hosting | Personal Hosting | www.dimensionservers.com er topp på personlig sørvis. Jeg har ikke sett på makan, får ikke rost dem nok og kan anbefale dem på det varmeste. De skreddersyr pakker hvis du kontakter dem.

Hostgator er veldig bra også. Hvis du signer opp på hostgator gjennom meg så kan du få $35 "rabatt". Dvs. at vi kan dele på affiliatepenga mine.
Svar med sitat
  #7 (permalink)  
Ulest 19th April 2007, 16:11
Standard  

Yngve Larsen sin avatar
E-commerce ekspert

Sted: Cyberspace
Yngve Larsen has a spectacular aura aboutYngve Larsen has a spectacular aura aboutYngve Larsen has a spectacular aura about

Leier selv to servere fra servstra.com
Selskapet holder til i USA og jeg kan ikke si annet enn at jeg er godt førnøyd.

Jeg leier to dedikerte maskiner og er avhengig av support på maskinvaresiden. Har vell samme erfaring som mange av dere andre. Supporthenvendelser blir alltid besvart innen en time, i snitt 3 timer før noen har sett på saken/løst saken.

Kommer i løpet av våren å leie servere i Norge, men kommer samtidig til å benytte meg av seeksadmin.com for å "drifte" serveren.
Føler da at jeg kan få en god løsning. Raske servere i Norge, med supportpakke fra USA, da de i motsettning til normenn er interessert i å hjelpe.
Svar med sitat
  #8 (permalink)  
Ulest 19th April 2007, 16:47
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Jeg bruker også VPS fra servint, de har rask support, alltid innen 1 time.
Svar med sitat
  #9 (permalink)  
Ulest 19th April 2007, 19:48
Standard  

ansari sin avatar
Medlem

Jeg har vært på jakt etter server i noen uker men det er vanskelig å velge i det junglet der ute.
Min nå værende host er supper og alle support henvendelse blir løst på noen minutter (Ja riktig ikke timer) men de har ikke dedikert server .

Jeg tenkte på hostgator men de har begynte å gå nedover (er på WHT hverdag for å sjekke). De begynner å få endel misfornøyde kunder.
Svar med sitat
  #10 (permalink)  
Ulest 19th April 2007, 20:37
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Sted: Asia
picxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud of
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

hostgator vil jeg tro er hakket nedenfor dreahost hva gjelder billighoster.
Om du skal ha en skikkelig host, sjekk ut phatservers, isprime eller natnet.
Svar med sitat
  #11 (permalink)  
Ulest 19th April 2007, 20:39
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Sitat:
Opprinnelig skrevet av picxx Vis innlegg
hostgator vil jeg tro er hakket nedenfor dreahost hva gjelder billighoster.
Om du skal ha en skikkelig host, sjekk ut phatservers, isprime eller natnet.
Dreamhost er ille, Hostgator er veldig bra faktisk, hva mener du er dårlig med dem ? Har du prøvd begge ?
Svar med sitat
  #12 (permalink)  
Ulest 19th April 2007, 23:04
Standard  

ansari sin avatar
Medlem

Da har jeg skrevet phatserver på liste. Jeg har 4-5 host som jeg skal sjekke.

Jeg kommer aldri til å velge godaddy. Nettet er full av misfornøyde kunder.

Det siste trikset fra hostgator var å plassere reklam på 404 error sider til brukere.
Svar med sitat
  #13 (permalink)  
Ulest 19th April 2007, 23:52
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Sitat:
Opprinnelig skrevet av ansari Vis innlegg
Da har jeg skrevet phatserver på liste. Jeg har 4-5 host som jeg skal sjekke.

Jeg kommer aldri til å velge godaddy. Nettet er full av misfornøyde kunder.

Det siste trikset fra hostgator var å plassere reklam på 404 error sider til brukere.
Du bør lage din egen 404 side uansett. Verre er det at Hostgator plasserer reklame i cPanel.
Svar med sitat
  #14 (permalink)  
Ulest 23rd April 2007, 20:07
Standard  

ansari sin avatar
Medlem

Etter flere uker(måneder) med reviews lesing på nettet og søke gjennom diverse hosting forum så ble det jonesolutions.com.

Venter spent på server håper at valget er riktig. Det får vel framtiden vise.
Svar med sitat
  #15 (permalink)  
Ulest 23rd April 2007, 20:21
Standard  

ansari sin avatar
Medlem

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Akvario Vis innlegg
Leier selv to servere fra servstra.com
Selskapet holder til i USA og jeg kan ikke si annet enn at jeg er godt førnøyd.

Jeg leier to dedikerte maskiner og er avhengig av support på maskinvaresiden. Har vell samme erfaring som mange av dere andre. Supporthenvendelser blir alltid besvart innen en time, i snitt 3 timer før noen har sett på saken/løst saken.

Kommer i løpet av våren å leie servere i Norge, men kommer samtidig til å benytte meg av seeksadmin.com for å "drifte" serveren.
Føler da at jeg kan få en god løsning. Raske servere i Norge, med supportpakke fra USA, da de i motsettning til normenn er interessert i å hjelpe.
Vær veldig forsiktig med seekadmin.com. De støtter ikke alle OS og det for du ikke vite før etter at du har betalt. Vær sikker på at de støtter det du skal ha support for før du kjøper noe fra dem.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Tilbakelenker (?)
Tilbakelenk til denne tråden: http://www.webforumet.no/forum/hosting/219-hosting-i-utlandet.html
Skrevet av For Type Dato
Hosting i utlandet - Webforumet.no - Søkemotoroptimalisering, webutvikling og markedsføring This thread Refback 26th September 2007 10:20

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Opprette firma i utlandet bizminister Generell business 23 13th December 2011 19:26
Handle mobiltelefon i utlandet...? Mr Vest Generell snakk og svada 15 26th September 2009 00:24
mva i utlandet Kenneth Dreyer Økonomi, regnskap og administrasjon 26 7th July 2009 00:02
Få tilbake MVA når handler fra utlandet Gomlers Økonomi, regnskap og administrasjon 6 17th March 2009 23:09
Lenke kataloger i utlandet Web2000 Lenke-strategi 3 8th September 2008 12:57

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter