|
|||||||
| Hosting Alt om hosting og serverdrift. Diskuter forskjellige hostingfirmaer. Har du spørsmål eller meninger om serveroppsett og relaterte emner kan du også poste her. |
|
| Tilbakelenk (1) | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Jeg ser i de fleste webforum så blir det til stadighet anbefalt å kjøpe webhotell som har serverene plassert i norge.
Jeg brukeren en host med serverene plassert i USA på noen av mine sider. Jeg har der veldig store pakker til rimelige priser. Jeg er også spesielt fornøyd med supporten, en times responsgaranti på henvendelser. Denne fristen har alltid blitt overholdt når jeg har hatt behov for hjelp. Også nå i helligdatgene i påsken Jeg kan derfor ikke skjønne hvorfor alle på død og liv absolutt skal anbefale et norsk hostingselskap. Skal en kontakte en norsk host, så er min erfaring at det fort tar 2-3 dager før jeg får hjelp. Hva er din erfaring med utenlandske hoster.? |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Jeg har brukt Phatservers.net :: Hosting the World :: 1-877-805-6542 Kontinuerlig siden 2001! Det sier jo egentlig sitt om kvaliteten.
|
Jeg har brukt endel norske men nå bruker jeg kun utenladske. Jeg kjønner ikke hvorfor flytte til norsk host når de har også servere i usa som de leaser og selger hosting. (det er mange der ute)
Edit : Kan ikke dere som har dedicated server og er fornøyd poste navnet på hosting firma. Sist endret av ansari : 23rd April 2007 kl 20:18. |
|
||||
|
Dimension Servers | Affordable Web Hosting | Cheap prices | Corporate Hosting | Small Business Hosting | Personal Hosting | www.dimensionservers.com er topp på personlig sørvis. Jeg har ikke sett på makan, får ikke rost dem nok og kan anbefale dem på det varmeste. De skreddersyr pakker hvis du kontakter dem.
Hostgator er veldig bra også. Hvis du signer opp på hostgator gjennom meg så kan du få $35 "rabatt". Dvs. at vi kan dele på affiliatepenga mine. |
|
||||
|
Leier selv to servere fra servstra.com
Selskapet holder til i USA og jeg kan ikke si annet enn at jeg er godt førnøyd. Jeg leier to dedikerte maskiner og er avhengig av support på maskinvaresiden. Har vell samme erfaring som mange av dere andre. Supporthenvendelser blir alltid besvart innen en time, i snitt 3 timer før noen har sett på saken/løst saken. Kommer i løpet av våren å leie servere i Norge, men kommer samtidig til å benytte meg av seeksadmin.com for å "drifte" serveren. Føler da at jeg kan få en god løsning. Raske servere i Norge, med supportpakke fra USA, da de i motsettning til normenn er interessert i å hjelpe. |
|
||||
|
Jeg bruker også VPS fra servint, de har rask support, alltid innen 1 time.
|
|
||||
|
Jeg har vært på jakt etter server i noen uker men det er vanskelig å velge i det junglet der ute.
Min nå værende host er supper og alle support henvendelse blir løst på noen minutter (Ja riktig ikke timer) men de har ikke dedikert server .Jeg tenkte på hostgator men de har begynte å gå nedover (er på WHT hverdag for å sjekke). De begynner å få endel misfornøyde kunder. |
|
||||
|
Dreamhost er ille, Hostgator er veldig bra faktisk, hva mener du er dårlig med dem ? Har du prøvd begge ?
|
|
||||
|
Du bør lage din egen 404 side uansett. Verre er det at Hostgator plasserer reklame i cPanel.
|
|
||||
|
Sitat:
|
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Tilbakelenker (?)
Tilbakelenk til denne tråden: http://www.webforumet.no/forum/hosting/219-hosting-i-utlandet.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Hosting i utlandet - Webforumet.no - Søkemotoroptimalisering, webutvikling og markedsføring | This thread | Refback | 26th September 2007 10:20 | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Opprette firma i utlandet | bizminister | Generell business | 23 | 13th December 2011 19:26 |
| Handle mobiltelefon i utlandet...? | Mr Vest | Generell snakk og svada | 15 | 26th September 2009 00:24 |
| mva i utlandet | Kenneth Dreyer | Økonomi, regnskap og administrasjon | 26 | 7th July 2009 00:02 |
| Få tilbake MVA når handler fra utlandet | Gomlers | Økonomi, regnskap og administrasjon | 6 | 17th March 2009 23:09 |
| Lenke kataloger i utlandet | Web2000 | Lenke-strategi | 3 | 8th September 2008 12:57 |