Gå Tilbake   Webforumet.no > Utvikling og design > Produkter og verktøy > Hosting
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Hosting Alt om hosting og serverdrift. Diskuter forskjellige hostingfirmaer. Har du spørsmål eller meninger om serveroppsett og relaterte emner kan du også poste her.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #16 (permalink)  
Ulest 12th April 2007, 18:28
Standard  

TorsteinO sin avatar
Art Director & grunder

Ble medlem: Apr 2007
TorsteinO is a name known to allTorsteinO is a name known to allTorsteinO is a name known to allTorsteinO is a name known to allTorsteinO is a name known to allTorsteinO is a name known to all

Noen jeg kjenner som driver et ganske stort forum hadde stadige problemer med at serveren krasja pga full disk og sånt, men som sagt, det er en stund siden nå (sikkert 4 år, kanskje 5). Sånt brenner seg litt inn, så derfor har jeg blitt sittende med dårlig inntrykk.
Svar med sitat
  #17 (permalink)  
Ulest 21st May 2007, 03:01
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Asia
picxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud of
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

Sitat:
Opprinnelig skrevet av KrooniX Vis innlegg
Supporten kan avogtil ta litt tid (noen dager)
Jeg synes supporten hos dreamhost stinker, da det kan gå opptil flere timer før man kan få svar.
Dager i support tid er overhodet ikke holdbart.
Kanskje en kunne sende postkort?
Svar med sitat
  #18 (permalink)  
Ulest 21st May 2007, 09:17
Standard  

sKrud sin avatar
Meget sliten student

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Stavanger
sKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of light
Send en melding på MSN til sKrud

min erfaring med dreamhost er at det som de som regel svarer i løpet av 20min tid.. Har selv aldri opplevd at de har brukt mer en 40min på å svare.. Men det er mulig det er lenge det og.. Som regel sender jeg inn klagen fra deres side.. Å da får jeg utbedret feilen i løpet av bare noen minutter..

-morten
Svar med sitat
  #19 (permalink)  
Ulest 21st May 2007, 14:02
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

picxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud of

Sitat:
Opprinnelig skrevet av sKrud Vis innlegg
min erfaring med dreamhost er at det som de som regel svarer i løpet av 20min tid..

-morten
Jeg hadde noen forespørsel i forrige uke, og fikk svar fra support i løpet av minutter etter at spørsmålet var sendt. Meget mulig de har blitt bedre også på denne biten, for jeg hadde store problemer med å få svar innen "rimelig tid" store deler av fjoråret, og når plutselig du har en 30-40 sider som ligger døde er det ikke godt nok at det tar timesvis (for ikke å snakke om dager) før man får et svar etter 12-13 timer om at de har sjekket sidene, og alt ser fint ut nå ..

p.s. Selvsagt med forbehold om at man stort sett får det man betaler for

Sist endret av picxx : 21st May 2007 kl 14:04.
Svar med sitat
  #20 (permalink)  
Ulest 21st May 2007, 21:02
Standard  

sKrud sin avatar
Meget sliten student

Sted: Stavanger
sKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of light
Send en melding på MSN til sKrud

Ja..er det jeg har inntrykket av.. De fleste som har vært kritiske til Dreamhost har sagt akkurat det samme som du sier nå ..Så tror nok de har forbedret seg på den delen der..

-morten
Svar med sitat
  #21 (permalink)  
Ulest 2nd June 2007, 11:42
Standard  

Kenneth Dreyer sin avatar
Medlem

Sted: Hamar
Kenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud of

Alle diskusjoner om Dcvhost.no har blitt flyttet til egen tråd.
Svar med sitat
  #22 (permalink)  
Ulest 31st January 2008, 13:21
Standard   www.web-butikk.no

Nykommer

Ble medlem: Jan 2008
nussnuss is on a distinguished road

Jeg har veldig god erfaring med Web-Butikk - Forsiden. Er ikke helt sikker på hva ASP er, men jeg har ingen problemer med web-butikk. de har god oppetid og er ganske billige.
Svar med sitat
  #23 (permalink)  
Ulest 31st January 2008, 18:26
Standard  

tyr897 sin avatar
Medlem

Ble medlem: Apr 2007
tyr897 is just really nicetyr897 is just really nicetyr897 is just really nicetyr897 is just really nice

*Sukk*. Aldri i livet om jeg hadde stolt på en host som spammer. I tillegg er det ikke akkurat betryggende at du ikke vet hva ASP er.
Svar med sitat
  #24 (permalink)  
Ulest 31st January 2008, 19:05
Standard  

Keanu sin avatar
Geek

Keanu is just really niceKeanu is just really niceKeanu is just really niceKeanu is just really niceKeanu is just really nice

Jeg stoler ikke på hoster som tilbyr ubegrenset trafikk. Sorry.
Svar med sitat
  #25 (permalink)  
Ulest 31st January 2008, 21:00
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Eller stolt på en host som skriver sånn:

"Betalings Problemer ? Noen få har problemer med og betale faktura direkte."

Sorry, ikke for å rakke ned på noen, men rettskrivningen bør være på plass før jeg handler.
Svar med sitat
  #26 (permalink)  
Ulest 31st January 2008, 21:20
Standard  

pensjonert moderator

peterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud of

Jeg slenger med:

"Nye Kunder

Vi har den siste tiden fått mange nye kunder. Det vi forstår på kundene er at prisene er blandt de laveste, å kvaliteten på topp."

og:

"Nytt Design

Vi har endelig fått tid til og lage nytt design til vår egen side. Dette trengtes, å nå kan man handle web-hotell og andre ting på siden vår."

Tipper folka bak er 14 år gamle. Dessuten har de sikkert leid en dedikert server hos en større leverandør som de nå bare leier ut del for del. En grei forretningsmodell. Problemet er jo selvsagt at de aldri kommer til å tjene særlig mye penger på dette som 3.parts leverandør, og så har man jo all styret med support i tillegg. Jeg ser for meg dårlig service og lav levetid.
Svar med sitat
  #27 (permalink)  
Ulest 4th February 2008, 22:58
Standard  

Msites Ltd sin avatar
Medlem

Sted: På et eller annet hotellrom verden over!
Msites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to all
Send en melding på MSN til Msites Ltd Send en melding via Skype™ til Msites Ltd

....og jeg fortsetter med at de har stjålet logo! Det er i alle fall ikke bra!

Så da tipper jeg det eventyret var over før det begynte! Og, har man mange nye kunder kunnde man sikkert lagt frem referanser!
  #28 (permalink)  
Ulest 5th February 2008, 06:15
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Det mangler en TOS, eller avtalevilkår på siden.
Dette vil vel i bunn og grunn bety at fri trafikk faktisk er fri trafikk all den tid de ikke opplyser om at fri trafikk ikke ombefatter overbelastning på serveren. Det står heller ikke noe forbehold om at de ikke godtar adult trafikk så lurer på om jeg skal teste ut deres "fri trafikk" lovnad? Tar prt screen av hele siden med undersider om de i framtiden begynner å kødde....håper for deres skyld at de har gode advokater..
  #29 (permalink)  
Ulest 19th June 2008, 06:04
Standard  

Nykommer

Ble medlem: Jun 2008
equalern is on a distinguished road

Skal du ha et norsk firma som leverer STABILT å et UTMERKET webhotel?

Kontakt Itpays as - http://www.itpays.no/

Her er noen av referansene dems: Itpays as - http://www.itpays.no/
Svar med sitat
  #30 (permalink)  
Ulest 19th June 2008, 06:44
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Sitat:
Opprinnelig skrevet av equalern Vis innlegg
Skal du ha et norsk firma som leverer STABILT å et UTMERKET webhotel?
Har du noen erfaringer med disse.
Hvor lenge har du brukt dem, hva har du brukt dem til.
Har du brukt dem til store sider og testet det de lover.
Hvordan er support på mail og/eller telefon.
Har du opplevd nedetid.

Kom gjerne med litt erfaringer og ikke bare "OHHH...Disse er sååå bra!"

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Webhotell for forum redaktøren Webutvikling 2 28th April 2009 13:37
Webhotell med flere domener Kazeem Domener 19 16th September 2008 15:00
Webhotell for utenlands webshop neXon Domener 33 18th August 2008 14:23
Anbefalt statistikk? Magnus Tangen Webanalyse og -optimalisering 20 4th January 2008 17:06
Webhotell Per80 Hosting 14 15th November 2007 23:50

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter