Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Subsys

Tonny Kluften

Administrator
Tenkte jeg skulle slå et slag for Subsys.no. Subsys er ikke de som gjør mest ut av seg, men de er veldig bra på hosting.
Har brukt dem i liten skala i ca 5 år nå og kundeservice er den raskeste jeg vet om.
Eneste hosten jeg har vært borti hvor det aldri, ja, du leste riktig, aldri, har vært tull med server. Og på 5 år så er det helt utrolig.
 

impel

Medlem
Det er lenge siden jeg har brukt dem, men da jeg var kunde der, var inntrykket samme som du sitter igjen med, Tommy. Super service. Jeg valgte dem i utgangspunktet fordi de var en av få (den eneste?) hoster i Norge som kunne tilby støtte for rammeverket Django.

Har senere beveget meg over på VPS, men hadde ikke nølt et sekund med å bruke dem igjen, om jeg skulle trenge "vanlig" hosting igjen. :)
 

sKrud

Meget sliten student
Subsys er en av de beste hostingene som er å oppdrive i dette landet.

Man får det man betaler for der: Null tull, ultra rask support og servere som er hurtigere enn det meste annet.
 
Sist redigert:

alterego

Medlem
Noen ganger har solskinnshistorier en ukjent bakside...

Har forsøkt å kontakte Subsys siden forrige uke, både på e-post og telefon, men NULL respons. Ikke så mye som et autosvar eller telefonsvarer.

Det er riktignok sommer, men i min verden er det svært lite tillitvekkende!

For å levere gode hostingtjenester kreves det god infrastruktur. Hvordan Subsys AS, som fremstår som en enmannsbedrift med godt under millionen i årsomsetning etter 14 års drift, skal ha investeringsmuskler til god infrastruktur kan det også stilles spørsmål til. Antar derfor at det kjøpes tilgang til andres infrastruktur.

Det er prisverdig at små aktører som Subsys, Host1 m.fl. prøver seg, men da bør kundene også være klar over at det ikke bare er fordeler med småaktører og enmannsbedrifter.
 
Topp