Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Erfaringer med Leaseweb

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Er det noen her som har erfaringer med Leaseweb? Planlegger å gå til innkjøp av en server der. Planlegger å flytte Webforumet ditt, samt et annet prosjekt som er på vei.
 

Knut

Medlem
Vært kunde der i 2 år og har vel ingen dårlige erfaringer. Billige, stabile og raske og gode på support.
Om noe negativ så må det være at jeg blir fakturert dobbelt hver måned av en eller grunn. Dette har de aldri fått rettet, men sier bare at jeg betale 50%. og det er kun på kundesidene, ikke på den jeg får tilsendt. :) Ikke så veldig plagsomt egentlig.
 
Sist redigert:

tyr897

Medlem
Bestemte meg til slutt for å prøve ut Leaseweb jeg også.

Serveroppsettet gikk raskt. Jeg bestilte på kvelden, og den var satt opp i elleve tiden neste dag.

Under konfigurering trådte jeg feil med iptables og låste meg selv ute. Idioti uten like. Sendte en mail til leaseweb, fikk svar etter 1 minutt. Prøvde serveren ti minutt senere, de hadde da åpnet for meg.

Så foreløpig veldig fornøyd. Og note to self: ikke kødd med iptables utenom business hours :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Leaseweb har ikke fått annet enn skryt her inne på WF, så man kan vel trygt anbefale dem. Skal vel nevnes at jeg sendte en mail her om dagen og ba dem nullstille serveren min. Så snart man kom innenfor business hours ble det gjort ganske raskt.

Ingenting å utsette på leaseweb.
 

Deezire

Medlem
Helt perfekte er de nå ikke. Våknet opp til en bråte telefoner her om dagen fordi en gjøk i hardware-avdelingen hadde stengt ned feil server. Men slikt kan skje alle hoster, og det var strengt tatt ikke et stort problem. Skulle dog tatt seg ut om han hadde reinstallert serveren.
 
Topp