Gå Tilbake   Webforumet.no > Utvikling og design > Produkter og verktøy > Hosting
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Hosting Diskuter forskjellige hosting firmaer.

Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #16 (permalink)  
Gammel 7th February 2010, 08:32
Standard  

Atle Grimseid sin avatar
Sjefen over alle sjefer!

Ble medlem: Feb 2007
Sted: Bergen, Hordaland
Atle Grimseid is a splendid one to beholdAtle Grimseid is a splendid one to beholdAtle Grimseid is a splendid one to beholdAtle Grimseid is a splendid one to beholdAtle Grimseid is a splendid one to beholdAtle Grimseid is a splendid one to behold
Send en melding på MSN til Atle Grimseid Send en melding på Yahoo til Atle Grimseid Send en melding via Skype™ til Atle Grimseid

Det eneste spørsmålet jeg sitter igjen med etter og ha lest denne tråden er hvem som faktisk står bak. Er dette noe som er markert med "Strengt hemmelig" eller noe, eller er det andre årsaker til at spørsmålet ikke blir besvart?
Svar med sitat
  #17 (permalink)  
Gammel 7th February 2010, 09:16
Standard  

Daniel Johnsrud sin avatar
Medlem

Ble medlem: Dec 2009
Daniel Johnsrud will become famous soon enoughDaniel Johnsrud will become famous soon enough

Atle:
Etter litt leting skriver han at OVH står for servere, han er reseller for OVH (Frankrike).
Trådstarter representerer "1100 Web & Data".

Slik jeg forstår det står "1100 Web & Data" for grunnlegende support, mens for teknisk må man kontakte "OVH".. Men fullt mulig jeg tar feil her også..
Svar med sitat
  #18 (permalink)  
Gammel 7th February 2010, 13:11
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Asia
picxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant future
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

Vil anbefale folk å ta et lite søk på OVH og lese litt før de trør til og bestiller noe.
  #19 (permalink)  
Gammel 7th February 2010, 20:13
Standard  

Medlem

Ble medlem: Aug 2009
KristianM will become famous soon enough

OVH har ikke verdens beste rykte, men verken jeg eller noen jeg kjenner, har aldri hatt problemer med de
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Bilder fra Webforumets redaksjon Tonny Generell snakk og svada 1 12th February 2010 21:50
Annonsering på Romteknologi.com (Tilbud i Mai) Krister Annonsering 2 7th May 2009 17:40
Tilbud på dedikert servere SolidHost Hosting 4 30th November 2008 12:43
Tilbud på Glabladet i mai! Sindre Annonsering 9 30th May 2008 19:28
Webforumets Babes Tråd! picxx Generell snakk og svada 6 2nd March 2008 07:49