|
|||||||
| Hosting Alt om hosting og serverdrift. Diskuter forskjellige hostingfirmaer. Har du spørsmål eller meninger om serveroppsett og relaterte emner kan du også poste her. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Jeg har nå gleden av og presentere mitt første tilbud på Dedikert Server, kun for WebForumet sine medlemmer!
GRATIS OPPSETT! 1299,- / mnd. Spesifikasjoner: Prosessor: Intel Xeon Quad - 64 bits. 4x 2.83+ GHz Harddisk 2 x 750GB Soft Raid 0 / 1 Ram: 8 GB Internett: 1 Gbps Trafikk: Ubegrenset. (Hastighet begrenses ved passering av 10 TB upload. Alltid download) Operativsystem: Linux og Windows Leie av Windowslisens kommer i tillegg. Ta kontakt for eksakte priser! OBS: Egen windowslisens kan benyttes. IP-Adresser: 1 (Kan utvides) Levereingstid: Somregel innen få timer! Ved stor etterspørsel kan leveringstiden bli opptil 48 timer... Betaling gjøres pr. PayPal, eller bankoverføring/faktura. Kommer tilbake med mer innformasjon / nettside. Ønsker dere mer informasjon, eller bestilling av server, send meg en PM! |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Tilbyr du managed server også?
|
|
|||
|
Kom gjerne med litt detaljer om hvilket firma som står bak, hvor datasenteret er lokalisert, etc.
Ellers ingenting å si på prisen. Om serverne er lokalisert i Norge kan vi nok være interesserte i å prøve ut dette. |
|
|||
|
Sitat:
Det er inkludert support på noen av våre dedikerte servere. Tilbudet ovenfor er en av de med support inkludert. (På god Engelsk) Mye av supporten kan på Norsk, gå via meg som reseller. Denne serveren er derfor helt perfekt dersom man somregel klarer seg selv, og vet hva man er ute etter ![]() |
|
||||
|
Ok, så kunden kjøper en server plassert i frankrike.
Han får support fra det franske selskapet. I rettslige tvister må han forholde seg til det franske selskapet. Har han derimot f.eks. spørsmål om hvordan han setter opp debian på sine servere kan du svare på norsk. Greit å opplyse om slike ting på forhånd, så slipper man å bruke en hele side på å hale utav deg svarene ![]() |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bilder fra Webforumets redaksjon | Tonny Kluften | Generell snakk og svada | 1 | 12th February 2010 20:50 |
| Annonsering på Romteknologi.com (Tilbud i Mai) | Krister | Annonsering | 2 | 7th May 2009 16:40 |
| Tilbud på dedikert servere | SolidHost | Hosting | 4 | 30th November 2008 11:43 |
| Tilbud på Glabladet i mai! | Sindre | Annonsering | 9 | 30th May 2008 18:28 |
| Webforumets Babes Tråd! | picxx | Generell snakk og svada | 6 | 2nd March 2008 06:49 |