Gå Tilbake   Webforumet.no > Utvikling og design > Produkter og verktøy > Hosting
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Hosting Alt om hosting og serverdrift. Diskuter forskjellige hostingfirmaer. Har du spørsmål eller meninger om serveroppsett og relaterte emner kan du også poste her.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 23rd February 2010, 13:44
Standard   Hosting Domeneshop

Medlem

Ble medlem: May 2009
RusselSim is infamous around these parts

Har bestemt meg for å gå med domeneshop.no nå.

Hvilken av disse tre pakkene bør jeg velge?

Alternativ 1: DNS og www-videresending - gratis!
Med dette alternativet kan du opprette så mange underdomener og DNS-pekere du vil, og du kan videresende www.xxxxxx.no til din eksisterende hjemmesideadresse. Du vil ikke få epost-kontoer hos oss, men du kan sette opp at epost skal håndteres av en egen MX-server.

Alternativ 2: Epost (inkluderer DNS og www-videresending) - 90,-/år
Med dette alternativet får du 20 epost-kontoer og ubegrenset antall epost-adresser til ditt domenenavn, i tillegg til DNS og www-videresendning. Du vil imidlertid ikke få lagringsplass til websider på våre servere, i såfall trenger du et webhotell (alternativ 3).

Alternativ 3: Webhotell (inkluderer DNS, www-videresending og epost) - fra 20,-/mnd
Med webhotell får du full frihet til å lage egne websider til ditt domene, med mulighet for avanserte funksjoner som f.eks. PHP og MySQL-databaser. Webhotell inkluderer også samme funksjonalitet som de to første alternativene, dvs. DNS, www-videresending og ubegrenset antall epost-adresser. Hvis du velger webhotell, oppgi i såfall størrelse under (du kan når som helst endre størrelse senere).

Planen min er å sette opp en liten webside hvor jeg selger et enkelt produkt. Websida vil inneholde noen bilder, 4-5 videor, en shoppingcart og litt kontaktsinformasjon. Med andre ord ikke den største websida, men jeg vil ha mulighet til å lage den bedre og større senere.

Har ikke skaffet meg webhotel/server enda.
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 23rd February 2010, 13:46
Standard  

olafmoriarty sin avatar
Feed: Faktura
Medlem

Ble medlem: Jun 2009
Sted: Ski
olafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to behold

Dersom du vil ha webhotell hos Domeneshop velger du selvsagt alternativ 3. Vil du ha webhotell et annet sted velger du ett av de andre.
  #3 (permalink)  
Ulest 23rd February 2010, 13:58
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Asia
picxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud of
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

Sitat:
Opprinnelig skrevet av RusselSim Vis innlegg
Hvilken av disse tre pakkene bør jeg velge?
Det kan jo ikke vi svare deg på.
Det står ganske godt forklart hva de forskjellige pakkene inneholder da.
  #4 (permalink)  
Ulest 23rd February 2010, 14:07
Standard  

Medlem

Ble medlem: May 2009
RusselSim is infamous around these parts

Holder det med websideplass til 500mb?
Svar med sitat
  #5 (permalink)  
Ulest 23rd February 2010, 14:32
Standard  

Ståle sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Ståle is a name known to allStåle is a name known to allStåle is a name known to allStåle is a name known to allStåle is a name known to allStåle is a name known to all

Sitat:
Opprinnelig skrevet av RusselSim Vis innlegg
Holder det med websideplass til 500mb?
Det kommer jo helt ann på hva du skal ha på siden. Men noen bilder og et par videoer (embed) tar ikke store plassen, så 500mb vil rekke langt. Det er uansett ikke noe problem å oppgradere webhotellet senere.
Svar med sitat
  #6 (permalink)  
Ulest 23rd February 2010, 14:33
Standard  

olafmoriarty sin avatar
Feed: Faktura
Medlem

Ble medlem: Jun 2009
Sted: Ski
olafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to behold

Til «noen bilder, 4-5 videor, en shoppingcart og litt kontaktsinformasjon»? Ja, om det ikke holder er det noe alvorlig galt med bildene dine.

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Har domeneshop cpanel? Anders Hosting 8 24th February 2010 10:34
Domeneshop + Hostgator kongen Webutvikling 1 10th July 2009 18:05
domeneshop handel rubtom Generell business 6 16th May 2009 18:11
Magento hos Domeneshop - fungerer det? Msites Ltd Innholds-kontroll 11 24th March 2009 11:36
Nytt navn på domeneshop.no? Kenneth Dreyer Domener 0 4th March 2007 16:19

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter