Gå Tilbake   Webforumet.no > Utvikling og design > Produkter og verktøy > Hosting
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Hosting Alt om hosting og serverdrift. Diskuter forskjellige hostingfirmaer. Har du spørsmål eller meninger om serveroppsett og relaterte emner kan du også poste her.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 8th July 2010, 18:37
Standard   A-record, CNAME, MX osv

allegretto sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jun 2009
allegretto will become famous soon enoughallegretto will become famous soon enough

Hei!
styrer på med oppsett av A-record, CName og MX.

Jeg bruker domeneshop, og har satt Navneserver til domeneshop sin (ns1.hyp.net, ns2.hyp.net og ns3.hyp.net) for domete mittdomene.no.

Jeg ønsker at mittdomene.no og mittdomene.no (uten www) skal peke mot host A.
Mens jeg ønsker at all e-post skal peke mot Host B.

Hvordan skal oppsettet i fanen "DNS-pekere" være? noen smart hoder som kan hjelpe? akkurat nå har jeg kluret det til slik at jeg ikke får noe e-post..

Jeg har klikket "vis avanserte instillinger" i fagene DNS-pekere slik at jeg får opp alle valg.

Sist endret av Tonny Kluften : 9th July 2010 kl 10:57.
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 8th July 2010, 19:12
Standard  

allegretto sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jun 2009
allegretto will become famous soon enoughallegretto will become famous soon enough

Edit: se vedlegg om det kan være til hjelp http://img268.imageshack.us/img268/9421/recordsj.jpg (fikk ikke endret forrige innlegg, måtte poste nytt)
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Record expires: 01 MAR - Hva betyr det? Mr Vest Domener 2 3rd March 2008 03:08

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter