|
|||||||
| Hosting Alt om hosting og serverdrift. Diskuter forskjellige hostingfirmaer. Har du spørsmål eller meninger om serveroppsett og relaterte emner kan du også poste her. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Hvordan er erfaringen deres med hastigheten på Domeneshop? Jeg jobber med en WP-blogg og den laster litt tregt. Jeg har gjort "alt" for å få opp farta på den bloggen, men den er fortsatt noe treg. Har ikke andre nettsteder på domeneshop så jeg trenger litt info her.
|
| Sponsede annonser |
|
|||
|
Er vel ikke den beste hosten, men jeg kjører et par wordpress installasjoner som laster helt fint.
Bruker du noen tunge plugins? |
|
||||
|
Kan du gi meg url ti de to WP`ene, evt på PM? Kjører du mange plugins?
wp-admin laster heller ikke spesielt raskt. Sist endret av Tonny Kluften : 18th August 2010 kl 11:26. |
|
|||
|
Sitat:
Sendt. (og så fyller vi på med noen tegn) |
|
||||
|
Takk. Siden til Jiberish laster fort og fint.
Domeneshop har nå flyttet siden til en "ny og raskere server" som de sa, får se om det blir noen forskjell. Hastigheten er bare på grensa til å bli plagsom, den er ikke veldig plagsom. Hvis det blir verre så får jeg heller bygge opp sida fra bunnen igjen og se hvor det stopper opp. Det er bare så pussig, jeg har laget sikkert 200 nettsteder på WP, men denne er ikke forskjellig såvidt jeg kan se (jeg har ikke laget denne, derfor jeg ikke har full oversikt). |
|
||||
|
Jeg bygde nylig opp en WP side for en kunde som bruker Domeneshop. Siden er sykt treg, spesielt admin sidene. Det er et enkelt theme på denne siden og minimalt med plugins og annet dill-dall her..
Problemer med automatisk oppgradering av WP har jeg også hver gang det skal oppgraderes.. |
|
||||
|
Jeg har samme erfaring med trege WP installasjoner hos domeneshop, jeg endte opp med å flytte et par til egen VPS..
|
|
|||
|
Domeneshop tilbyr et helt OK produkt i forhold til prisen. At det går litt tregt og at sidene blir hacket litt oftere enn man skulle ønske må man faktisk regne med, på samme måte som man må regne med at automatiske WP-oppdateringer ikke kan kjøres på den minste pakken til one.com. Det er helt OK, og sånn må det være.
Jeg har bygget masse kundesider på domeneshops webhotell og det er helt riktig som det sies. Det går ganske tregt. |
|
||||
|
Siden har ihvertfall fått akseptabel lastingstid nå.
Og jeg må legge til at jeg har fått meget rask kundebehandling der. |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Treg Firefox? | Tonny Kluften | Generell snakk og svada | 5 | 2nd October 2009 22:47 |
| Arghh!! Treg ISP | Tonny Kluften | Generell snakk og svada | 7 | 11th December 2008 15:05 |
| Treg utbetaling? | Bjrl | Adsense | 7 | 4th June 2008 09:26 |
| Treg database i WP | Tonny Kluften | Wordpress | 11 | 4th June 2008 00:01 |
| Treg server? | Andersen | Ris og ros til WF | 1 | 10th October 2007 17:35 |