|
|||||||
| HTML/CSS Har du spørsmål eller ønsker du å diskutere HTML og CSS? Da poster du her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Tør jeg spørre hva som måtte spesifiseres for Chrome? Synes den leser ok, og er jo nesten identisk med Safari. Så fint hvis du kunne fortalt kort hva det var.
![]()
|
Ja, ble overrasket selv. Det var margin-bottom, som bestemte avstanden mellom feltene for navn, tlf og e-post i et kontaktskjema, som måtte spesifiseres for Chrome.
Avstanden ble større i Chrome enn i de øvrige leserene. Aner ikke hvorfor, men nå fungerer det klinkefritt i alt som er. ![]() |
|
||||
|
Ok, artig å vite. Regner med du har sjekket at det ikke var line-height heller? Uansett; funker det så funker det - lykke til videre med siden og ha en fin fredagskveld!
![]()
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| WPNow - Theme style | Daniel Aune | Wordpress | 6 | 2nd October 2009 11:15 |
| Google Chrome? Hva er det egentlig som er bra med den? | Atle Grimseid | Produkter og verktøy | 14 | 4th July 2009 17:34 |
| Google Verktøylinje til chrome | Kontoristen | Andre søkemotorer | 5 | 18th May 2009 02:27 |
| Chrome vs andre | Fredrik | 2 | 13th February 2009 14:18 | |
| Google Cheat Sheet | sKrud | 3 | 22nd September 2007 01:05 | |