|
|||||||
| Innholds-kontroll Diskuter innholdrelaterte system (CMS) osv. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Hei!
Skal lage en side som skal inneholde statisk informasjon om et tema. Er ute etter et CMS som er søkemotoroptimalisert og som gjør at jeg kan lage en slik side på kort tid, bare smekke inn innholdet og så er alt på plass. Viktig med lett implementering av ads osv ![]() Hva er best til dette formålet? Pluss hvis det følger med noen fine templates.
||||
|
WordPress › Download eller Project types | drupal.org passer vell perfekt til noe sånt. Sterke og gode CMS systemer, men kan også være veldig enkle.
massevis av themes til de to ![]()
|
Kjenner godt til wordpress, men tenkte på noe som var litt mindre "blogg". Drupal har jeg aldri blitt noen stor fan av.
Hører mange skryter av EasyCMS, skal ta en test på det tenkte jeg.
|
cmsmadesimple er en mulighet.
|
|
|||
|
Når du tenker på et enkelt CMS, tenker du da på et CMS som er enkelt og integrere? I så tilfelle så kan jeg ikke fatte hvordan wordpress og drupal ikke passer for deg? De er vanittig enkle og integrere og er nok noen av de enkleste CMSene som finnes. Min personlige favoritt er drupal, og jeg bruker den stort sett til alt.
|
|
|||
|
Med mindre du gjør store endringer på sidene ganske ofte så ser jeg faktisk ikke poenget med å ha et CMS på en statisk side. Hvis du har mange sider og søker etter en felles plattform for disse anbefaler jeg deg å se på ExpressionEngine - Publish Your Universe!.
|
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Enkelt affiliateprogram? | Daniel Aune | Affiliate-programmer | 11 | 11th June 2009 10:55 |
| php - problem med enkelt includescript | cromoglic | PHP, SQL og databaser | 4 | 23rd March 2009 17:20 |
| Enkelt salgs/crm-system | sta | Økonomi, regnskap og administrasjon | 3 | 22nd February 2009 18:57 |
| Et enkelt forum til WP ? | i-net | Wordpress | 2 | 2nd March 2008 20:30 |
| enkelt prosjektstyringserktøy | haugslett | Produkter og verktøy | 5 | 23rd November 2007 10:09 |