|
|||||||
| Innholds-kontroll Diskuter innholdrelaterte system (CMS) osv. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Jeg tenker å tilrettelegge en wp theme som tube løsning med thumbs til 1 min clips. Jeg skal ha det slik at når det klikkes på en thumbs kommer videoen i et pop up vindu samtidig som nettsiden mørkner (demper lyset). Når videoen lukkes kommer lyset på igjen.
Lurer på hvor jeg kan finne ressurser til denne løsningen? Er også på jakt etter themes som er lett å modifisere med header etc, og rask uten for mye krims krams. |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Du mener altså video som lightbox? Jeg tok et søk på google med teksten "video as lightbox og fikk frem følgende side som første treff: Videobox: Lightbox for videos, Youtube, Metacafe, Google Video, iFilm
Regner med at det finnes mange flere løsninger også men denne virket slik du skrev i hvert fall. |
![]() |
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| ekte.info | jigge | Domene-handel | 6 | 4th July 2008 08:01 |
| Muligheter for å se geo info | Ståle | Webanalyse og -optimalisering | 5 | 27th June 2008 11:08 |
| .com .net .info og google | i-net | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 8 | 9th January 2008 05:17 |
| ITbloggen.info - Tilbakemelding | Atle Grimseid | Tilbakemeldinger | 13 | 12th December 2007 13:22 |
| Info om DiggMeg | picxx | Lenke-strategi | 1 | 21st November 2007 20:24 |