|
|||||||
| Jobbsøking Utlysning av tjenester. Tilbyr du tjenester kan du poste her. Mange brukere her på Webforumet ønsker å kjøpe tjenester, å poste her betyr gode sjanser for å få oppdrag.
Du må ha en portefolie eller andre referanser for å tilby tjenestene dine her. Det koster kr 98 .- å legge inn annonse. Legg inn din annonse og betal umiddelbart til paypalkonto tonny@tonny.no. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Hei,
Jeg levere komplette websider, designer, logoer, posters, cd covere, themes, annonser i blader etc. Jobber for det meste for større selskaper men denne sommer har jeg valgt å jobbe litt freelance istedenfor ferie, ta kontakt hvis dette skulle være av intresse. Du kan se mine tidligere arbeider på: alexstro - eightworx.com Er for tiden ikke mulig å kontakte meg pr. telefon men svarer på mail nesten døgnet rundt: alexander.stromme (at) hotmail.com Med Vennlig Hilsen Alexander Strømme |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Jeg kan anbefale eightworx, har sammarbeidet mye med han og det han leverer er det alltid enormt bra kvalitet på
![]()
|
Logo han har laget til meg:
Odland Solutions - Webdesign, logo, grafikk Og websiden som vi jobbet ilag på: Byggisolering AS - Etterisolering - Isofiber Isolasjon - Isolering Han står for design, og jeg står for å kode sammen puslebitene ![]() Litt referanser er alltid kjekt ![]()
|
Sitat:
Hvor mye tar du for å designe en header? |
|
|||
|
Sitat:
Det er litt dumt spørsmål... Hvor mye koster det å kjøpe en båt? |
|
||||
|
Er da tilbake etter å ha jobbet fast med ett par kunder.
Jeg har ny portfolio: Alexander Strømme Photography & Graphic design Her kan du bla igjennom å se hva jeg tidligere har gjort, og hva jeg kan gjøre. Design: Logo Plakater Trykk til klær, firmabiler, bygg etc. Webdesign. Komplette annonser til magasin eller flyers. Komplette magasiner. Fotografering i Oslo, Bergen, København og Århus. Kode: Webshop \ legg ut dine produkter og selg dem, inkludert administrasjons panel og ordre panel. CMS \ oppdater siden selv ifra administrasjons panel. Kunde database \ sett opp en kunde database på siden din, send ut unike tilbud til vær av dine kunder sammen med nyheter etc. Levere det meste innenfor markedsføring, ordner med trykkeri i nærheten av bedrifter og sørger for at varer blir levert til avtalt pris og tid. alexander.stromme(at)hotmail.com
|
Logoer av slik kvalitet i det prisleiet er jo røverkjøp. Har et prosjekt på gang og skal definitivt ta kontakt når jeg nærmer meg
![]() |
![]() |
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Leie av utenlandsk arbeidskraft | onlyme | Generell snakk og svada | 11 | 10th July 2009 12:47 |
| Ønsker å leie inn skribenter på times/artikkel basis | Ctech | Webutvikling | 18 | 17th June 2009 12:40 |
| Leie inn telefonselgere | Gomlers | Generell business | 14 | 15th February 2008 19:59 |
| Web og grafisk designer | FolkstrBoy | Jobbsøking | 34 | 2nd December 2007 20:12 |
| Leie av designer/programmerer til nettsted | sKrud | Jobbutlysning | 5 | 26th November 2007 15:31 |