|
|||||||
| Jobbsøking Utlysning av tjenester. Tilbyr du tjenester kan du poste her. Mange brukere her på Webforumet ønsker å kjøpe tjenester, å poste her betyr gode sjanser for å få oppdrag.
Du må ha en portefolie eller andre referanser for å tilby tjenestene dine her. Det koster kr 198 .- å legge inn annonse. Legg inn din annonse og betal umiddelbart til paypalkonto tonny@tonny.no. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Dette er også min erfaring. Vi kom så langt at vi skulle skrive kontrakt og de skulle sende kravspecs. Hadde mailkontakt 5-6 ganger om dagen i ei lita uke, før det ble helt stille, og de sluttet å svare på mails. Svært useriøst
|
|
|||
|
Heisann! Beklager "inaktiviteten". Vi er tilbake på topp nå. Vi har jobbet de siste dagene med å få opp nye servere og annet utstyr, så nå er vi klare.
Hansson: Jeg har fortsatt lyst å få til hva vi snakket om. Send meg gjerne en e-post, så kan vi ta det derfra. Hardway: Om du fortsatt er interessert kan jeg sende deg et forslag ila dagen. |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Utvikler søker oppdrag | Zolic | Jobbsøking | 0 | 5th August 2009 21:34 |
| Utløpt domene - når ledig? | holkapolka | Domener | 3 | 9th June 2009 13:34 |
| Hos Domeneshop er domenet ledig, det er det ikke hos Loopia.se. Hva er galt? | Mr Vest | Domener | 6 | 9th May 2009 16:37 |
| Stilling som eLæringsutvikler ledig | Amendor | Jobbutlysning | 0 | 7th January 2008 13:42 |
| Oppdrag for å tilpasse wordpress | semb | Jobbutlysning | 3 | 1st November 2007 15:09 |