Gå Tilbake   Webforumet.no > Business > Jobbmarkedet > Jobbsøking
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Jobbsøking Utlysning av tjenester. Tilbyr du tjenester kan du poste her. Mange brukere her på Webforumet ønsker å kjøpe tjenester, å poste her betyr gode sjanser for å få oppdrag.
Du må ha en portefolie eller andre referanser for å tilby tjenestene dine her.
Det koster kr 198 .- å legge inn annonse. Legg inn din annonse og betal umiddelbart til paypalkonto tonny@tonny.no.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #16 (permalink)  
Ulest 30th August 2009, 20:31
Standard  

hansson sin avatar
Langveisfarende

Ble medlem: Nov 2008
hansson is a glorious beacon of lighthansson is a glorious beacon of lighthansson is a glorious beacon of lighthansson is a glorious beacon of lighthansson is a glorious beacon of lighthansson is a glorious beacon of light

Har tidligere vært i dialog med en av disse gutta og også han forsvant etter en relativt omfattende utveksling av ideer. Svarte ikke lenger på mail. De kan faget sitt men ikke normal folkeskikk.
Svar med sitat
  #17 (permalink)  
Ulest 1st September 2009, 01:46
Standard  

Medlem

Ble medlem: Aug 2009
Hardway is on a distinguished road

Dette er også min erfaring. Vi kom så langt at vi skulle skrive kontrakt og de skulle sende kravspecs. Hadde mailkontakt 5-6 ganger om dagen i ei lita uke, før det ble helt stille, og de sluttet å svare på mails. Svært useriøst
Svar med sitat
  #18 (permalink)  
Ulest 4th September 2009, 11:20
Standard  

Medlem

Ble medlem: Aug 2009
trencH is on a distinguished road

Heisann! Beklager "inaktiviteten". Vi er tilbake på topp nå. Vi har jobbet de siste dagene med å få opp nye servere og annet utstyr, så nå er vi klare.

Hansson: Jeg har fortsatt lyst å få til hva vi snakket om. Send meg gjerne en e-post, så kan vi ta det derfra.

Hardway: Om du fortsatt er interessert kan jeg sende deg et forslag ila dagen.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Utvikler søker oppdrag Zolic Jobbsøking 0 5th August 2009 21:34
Utløpt domene - når ledig? holkapolka Domener 3 9th June 2009 13:34
Hos Domeneshop er domenet ledig, det er det ikke hos Loopia.se. Hva er galt? Mr Vest Domener 6 9th May 2009 16:37
Stilling som eLæringsutvikler ledig Amendor Jobbutlysning 0 7th January 2008 13:42
Oppdrag for å tilpasse wordpress semb Jobbutlysning 3 1st November 2007 15:09

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter