Gå Tilbake   Webforumet.no > Business > Jobbmarkedet > Jobbsøking
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Jobbsøking Utlysning av tjenester. Tilbyr du tjenester kan du poste her. Mange brukere her på Webforumet ønsker å kjøpe tjenester, å poste her betyr gode sjanser for å få oppdrag.
Du må ha en portefolie eller andre referanser for å tilby tjenestene dine her.
Det koster kr 98 .- å legge inn annonse. Legg inn din annonse og betal umiddelbart til paypalkonto tonny@tonny.no.

Svar

Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Gammel 25th August 2009, 11:54
Standard   Ledig for oppdrag!

Medlem

Ble medlem: Aug 2009
trencH is on a distinguished road

Hei!

Vi er 2 webutviklere med kontorer i Sarpsborg (Østfold) som har lang erfaring med produkt og konseptutvikling. Grunnet den såkalte finanskrisen har firmaet vi jobbet i tatt turen ned i konkursgraven og vi har tatt steget og startet for oss selv.

Har du en innovativ idè ? Kanskje du vil starte en nettbutikk eller trenger et nytt rapporteringssystem til bedriften din ? Den gamle nettsiden din trenger kanskje et lite ansiktsløft og/eller bedre funksjonalitet ? Vi kan og vi ønsker å hjelpe deg med det du drømmer om!

Da vi har jobbet som utviklere siden 1999 har vi et solid kontaktnett som kan hjelpe med andre relaterte oppgaver.

Vi håper noen der ute har en idè man virkelig har troen på, som vi kan få æren av å sette til livet.

E-post: post [at] veriso [dot] no

PS: Vi tar kun oppdrag av en viss størrelse. Mindre oppdrag vil sendes videre til en av våre partnere.

Mvh,
Veriso Interactive
Chris Magnussen

Sist endret av trencH : 25th August 2009 kl 11:58.
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Gammel 25th August 2009, 12:08
Standard  

Medlem

Hardway is on a distinguished road

Hei!

Sjekk tråden min under "jobbutløsning". Kanskje den er interessant for dere.
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Gammel 25th August 2009, 12:14
Standard  

Medlem

Sendte deg en e-post.
Svar med sitat
  #4 (permalink)  
Gammel 25th August 2009, 15:32
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Asia
picxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant future
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

Hvem er "våre partnere." som mindre kunder blir sendt til?
Kanskje greit å opplyse
  #5 (permalink)  
Gammel 25th August 2009, 15:55
Standard  

Medlem

Hei! Vi tar som regel det meste av oppdragene selv, men er det snakk om oppdrag som for oss ikke vil være særlig lønnsomme, tar vi kontakt med bekjente personer eller firmaer som kan ta det. Dette fordi vi vil hjelpe alle uten å fylle opp egen tid med oppdrag som ikke ville vært lønnsomme for oss. Så svaret på spørsmålet er at det varierer fra oppdrag til oppdrag. Noen ganger bruker vi bekjente, andre ganger tar vi kontakt med firmaer vi kjenner. Håper det var godt nok svar! :-)

Sist endret av trencH : 25th August 2009 kl 15:57. Årsak: Liten skrivefeil.
Svar med sitat
  #6 (permalink)  
Gammel 25th August 2009, 16:09
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Asia
picxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant future
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

Sitat:
Opprinnelig skrevet av trencH Vis innlegg
Håper det var godt nok svar! :-)
Nei..det var overhodet et ekstremt dårlig svar.
Det styrker både deres rep og evt. firmas rep å få høre hvilke firma dere benytter. Om det er dere selv, ikke vær redd for å si dette (men uansett en dårlig start).

Og igjen...ekstremt dårlig svar!
  #7 (permalink)  
Gammel 25th August 2009, 19:06
Standard  

Medlem

Oi, nå vet jeg ikke helt hvor mye innsikt du har når det kommer til konkurranse i bedriftsmarkedet i dag, men det virker noe snevert. Du antar altså at vi kaller oss selv våre egne partnere. Jeg klarer ikke se hva nytten av det vil være, kanskje du kan fortelle meg ?

Når jeg ikke oppgir partnere er det helt og holdent for ikke å la evt. oppdragsgivere gå direkte til partnerne, men heller gjennom oss. Vi vil derfor at oppdragsgiver kontakter oss først, slik at vi kan finne den partneren og få kickbacken derfra om vi ikke velger å ta det selv.

Var det et godt nok svar ?
Svar med sitat
  #8 (permalink)  
Gammel 25th August 2009, 19:35
Standard  

Tonny sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Åsgårdstrand
Tonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud of

Ja, det var det. Og nuh, tilbake til topic.
Svar med sitat
  #9 (permalink)  
Gammel 25th August 2009, 20:04
Standard  

Medlem

Ble medlem: Dec 2008
david. can only hope to improve

Sorry hvis jeg ødela litt, men det var ingenting på veriso[dot]no, og logikken min sier at seriøse utviklere burde kunne profilere seg selv.

Folkens, jeg gjør akkurat det samme, bare tusen ganger billigere. Ungdommen er nemlig framtiden.
Svar med sitat
  #10 (permalink)  
Gammel 25th August 2009, 20:10
Standard  

Tonny sin avatar
Administrator

Tonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud of

david. sin kommentar her er et prakteksempel på kommentarer som ikke blir godtatt her på WF. Alle er velkommen til å gi han negative ryktepoeng for å kaste bort andres tid.

Sist endret av Tonny : 25th August 2009 kl 20:14.
Svar med sitat
  #11 (permalink)  
Gammel 25th August 2009, 22:49
Standard  

Medlem

Tenkte jeg bare skulle svare på david's kommentar: som du kan se i den første posten har vi nettopp startet for oss selv. Det er fort gjort at egen web nedprioriteres til fordel for andre oppdrag. Vi jobber med det, men det handler som sagt om prioritering.

Om du kan gjøre det samme til halve prisen og fortsatt klare å dekke utgiftene dine synes jeg virkelig du burde fortsette med det :-)
Svar med sitat
  #12 (permalink)  
Gammel 25th August 2009, 23:00
Standard  

Pong sin avatar
Med ny brukertittel

Ble medlem: Nov 2008
Sted: Ålgård
Pong is a glorious beacon of lightPong is a glorious beacon of lightPong is a glorious beacon of lightPong is a glorious beacon of lightPong is a glorious beacon of lightPong is a glorious beacon of light
Send en melding på ICQ til Pong Send en melding på MSN til Pong Send en melding via Skype™ til Pong

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Tonny Vis innlegg
david. sin kommentar her er et prakteksempel på kommentarer som ikke blir godtatt her på WF. Alle er velkommen til å gi han negative ryktepoeng for å kaste bort andres tid.
Vel, da gidder jeg heller ikke med pm... hva har dette å gjøre med topic'en?
  #13 (permalink)  
Gammel 26th August 2009, 07:19
Standard  

mattisaas sin avatar
Iskul moderator

Ble medlem: May 2008
mattisaas is a glorious beacon of lightmattisaas is a glorious beacon of lightmattisaas is a glorious beacon of lightmattisaas is a glorious beacon of lightmattisaas is a glorious beacon of lightmattisaas is a glorious beacon of light

Sitat:
Opprinnelig skrevet av trencH Vis innlegg
Tenkte jeg bare skulle svare på david's kommentar: som du kan se i den første posten har vi nettopp startet for oss selv. Det er fort gjort at egen web nedprioriteres til fordel for andre oppdrag. Vi jobber med det, men det handler som sagt om prioritering.

Om du kan gjøre det samme til halve prisen og fortsatt klare å dekke utgiftene dine synes jeg virkelig du burde fortsette med det :-)

Dette forstår jeg godt. Du sier jo tydelig at dere akkurat har startet for dere selv, og da er jeg enig at egen web kan nedprioriteres til fordel for betalte oppdrag og oppbygging av portefølje.

Lykke til!
  #14 (permalink)  
Gammel 30th August 2009, 19:37
Standard  

Medlem

Hardway is on a distinguished road

Noen som har hørt fra disse gutta? de forsvant bare plutselig fra overflaten... Ikke det jeg kjennetegner som seriøst.
Svar med sitat
  #15 (permalink)  
Gammel 30th August 2009, 20:05
Standard  

Tonny sin avatar
Administrator

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Hardway Vis innlegg
Noen som har hørt fra disse gutta? de forsvant bare plutselig fra overflaten... Ikke det jeg kjennetegner som seriøst.
Hva mener du? Hvordan har de forsvunnet?
Svar med sitat
Svar
Del

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Utvikler søker oppdrag Zolic Jobbsøking 0 5th August 2009 21:34
Utløpt domene - når ledig? holkapolka Domener 3 9th June 2009 13:34
Hos Domeneshop er domenet ledig, det er det ikke hos Loopia.se. Hva er galt? Mr Vest Domener 6 9th May 2009 16:37
Stilling som eLæringsutvikler ledig Amendor Jobbutlysning 0 7th January 2008 13:42
Oppdrag for å tilpasse wordpress semb Jobbutlysning 3 1st November 2007 15:09