|
|||||||
| Jobbsøking Utlysning av tjenester. Tilbyr du tjenester kan du poste her. Mange brukere her på Webforumet ønsker å kjøpe tjenester, å poste her betyr gode sjanser for å få oppdrag.
Du må ha en portefolie eller andre referanser for å tilby tjenestene dine her. Det koster kr 98 .- å legge inn annonse. Legg inn din annonse og betal umiddelbart til paypalkonto tonny@tonny.no. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Heisann!
Har lite å gjøre for øyeblikket og ville bare fortelle at jeg er ledig for henvendelser. Dette kan jeg hjelpe til med - PHP,SQL - Js, og jquery - Ajax - CSS / Design - Sikkerhetsanalysering - Backend motorer (Om man trenger noe egenutviklet i C for å få mer fart i sakene). - Har egene servere på dedikert linje, så jeg kan også tilby hosting til mine kunder Om du skulle ha noen spørsmål så er det bare å sende PM eller ringe meg på 934 818 33. Fabian |
| Sponsede annonser |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skogtrollet til tjeneste | skogtrollet | Jobbsøking | 5 | 31st August 2009 13:52 |
| Respons på tjeneste | Bjørnar | Tilbakemeldinger | 6 | 21st May 2009 09:45 |
| Webdesignere til tjeneste! | Jahnern | Jobbsøking | 8 | 11th May 2009 15:53 |
| Respons på tjeneste | Bjørnar | Tilbakemeldinger | 18 | 21st January 2009 18:12 |
| Ny tjeneste fra VG: pent.no | Kenneth Dreyer | Tilbakemeldinger | 5 | 30th April 2008 12:07 |