|
|||||||
| Jobbsøking Utlysning av tjenester. Tilbyr du tjenester kan du poste her. Mange brukere her på Webforumet ønsker å kjøpe tjenester, å poste her betyr gode sjanser for å få oppdrag.
Du må ha en portefolie eller andre referanser for å tilby tjenestene dine her. Det koster kr 198 .- å legge inn annonse. Legg inn din annonse og betal umiddelbart til paypalkonto tonny@tonny.no. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Tja.. skulle hatt en 5 GB db som tilhører dragonfly cms til å portere med en joomla/m annen forumløsning. Er du superflink i sql kan det høres fristende ut, men har også en annen på hånden om du tror du ikke kan klare det.
p.s. Kan ikke vise deg dagens sql db, da den rett og slett er for stor for meg å laste opp noen plass (sjelden jeg sitter over 3 døgn uten søvn). Tror du dette kunne vært noe for deg, uten superhemmelige ironmanpriser er vi intressert. |
|
|||
|
Hei
Trenger en utvikler som kan sette opp et rammeverk for meg så ASAP som mulig. Er dette noe du kan fikse? Jeg har det meste av kode liggende, så er bare å bruke den og smelte noe sammen til et rammeverk. Det jeg må få til er en side hvor man kan logge seg på eller registrere seg, for deretter å komme til en brukerprofil. Dete blir da noe spesielt for når bruker registrerer seg, skal ikke bruker data lagres i database. Det skal lages en mappe som heter det samme som brukerens brukernavn. I denne mappen skal all brukerdata ligge, som profilbilder m. m. Trenger mao. en som så raskt som mulig kan sette sammen dette puslespillet etter de scriptene jeg har her, så¨rammeverket kan blir ferdig, og jeg selv kan kode videre. Er dette noe du kan få gjort, eller kjenner noen som kan få gjort? |
|
||||
|
Skulle ikke du trappe ned jobbingen?
![]()
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Blogspot-koder | Altberger | Blogging | 1 | 15th September 2009 10:34 |
| Ledig for oppdrag! | trencH | Jobbsøking | 17 | 4th September 2009 11:20 |
| Webdesigner og evt. koder søkes. Godt betalt! | Hardway | Jobbutlysning | 3 | 2nd September 2009 18:52 |
| Utløpt domene - når ledig? | holkapolka | Domener | 3 | 9th June 2009 13:34 |
| 57 Apache HTTP respons koder | Kenneth Dreyer | Webutvikling | 1 | 8th April 2007 15:05 |