Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Quiz app med webside

grunder

Medlem
Hei!


For et år siden outsourca jeg og et par kompiser et lite prosjekt.. Alt begynte bra, og vi ble trygge på utviklerne.

Vi så at prosjektet ville bli mye råere enn vi hadde sett for oss og mye større, så vi investerte mer penger på et nytt design laget av et proft firma.

Vi la også inn mer penger for å begynne utviklingen av android samtidig med iOS..

Men det skulle vise seg at utviklerne ikke helt hadde snøring. De kom et godt stykke og hadde en bra iOS demo, men så ut som om de sleit med andoid og hadde vel også problemer med og koble alt sammen med hverandre, (eller noe). Jeg er ikke noe utvikler og kan ikke det her så godt.

Vi ble nødt til å stoppe utviklingen, da vi ikke ville dytte inn mer penger inn i de piiiiiiiip utviklerne.

Vi er derfor på utkikk etter ny(e) utviklere.
I disse tider har vi ikke store budsjettet å rutte med, men vi vil nok komme til en enighet, siden vi alle sammen ønsker å få dette opp å gå.

Det finnes ikke noe som kan sammenlignes med denne quiz appen vi har startet på, vil ikke gå i detaljer før vi finner en som er aktuell. Men kan si det er et prosjekt som alle som er aktive i quiz-Norge vil legge merke til relativt kjapt etter lansering.

Vi har også en avtale med en av landets største teknologi nettaviser om testing og artikler så fort vi er klare for lansering. Artiklene til denne nettavisen kommer ofte ut på nettavisen til VG.no Grunnen til at jeg skriver om dette er fordi jeg vil du skal forstå at dette ikke er noen vanlig quizapp, dette er quiz app tatt til neste nivå ;)


Ta kontakt på priv mld for mer info. Svarer ikke på tullekommentarer i kommentarfeltet :cool:
 

grunder

Medlem
Det jeg vil si er at vi har brukt 120 000,- til nå, og at rest budsjettet er noe vi ønsker å diskutere med ny utvikler.
 
Topp