|
|||||||
| Kjøp, salg og byttehandel Markedsplassen på webforumet. Her kan du selge alt du ønsker så lenge det er webrelatert. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Hei,
Hei. Jeg er interessert i å kjøpe 50 linker fra norske websider til vår norske webside. Linkene må være på minst PR1 og helst på reise-relaterte websider. Jeg har liste over anchor text og URLer som må brukes. Dette er bare et par av kriteriene, hvis du er interessert, send meg en melding, og jeg kan sende deg en email med alle kriteriene. Skriv også ca hvor mye du er interessert i å få betalt. Det er mulighet for at dette kan lede til regelmessing link-arbeid. Mvh, TSo |
| Sponsede annonser |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skal kjøpe ny tv | onlyme | Generell snakk og svada | 3 | 23rd April 2009 19:12 |
| Kjøpe adult tekst linker | Nordicprofits.com | Lenke-strategi | 0 | 5th February 2009 15:19 |
| Kjøpe bærbar | Tonny | Generell snakk og svada | 16 | 24th November 2008 17:09 |
| Kjøpe epostlister | reddvinylene | Generell markedsføring | 2 | 9th November 2008 23:38 |
| Jeg vil kjøpe hostingselskap | Bjrl | Kjøp, salg og byttehandel | 4 | 16th October 2008 19:14 |