Gå Tilbake   Webforumet.no > Business > Kjøp, salg og byttehandel
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Kjøp, salg og byttehandel Markedsplassen på webforumet. Her kan du selge alt du ønsker så lenge det er webrelatert.

Svar

Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Gammel 6th January 2010, 23:14
Standard   Selger unike og ferske norske artikler

sta sta er ikke aktiv
Medlem

Ble medlem: Jun 2007
Sted: Lillehammer
sta has a spectacular aura aboutsta has a spectacular aura aboutsta has a spectacular aura about

Jeg er for tiden i Las Vegas der jeg dekker Consumer Electronic Show 2010 (2010 International CES, January 7-10). Jeg skriver for egne nettsider og leverer stoff til en rekke andre norske medier. Erfaringsmessig får jeg noen artikler til overs som ikke passer på mine egne nettsider og som ikke blir brukt av mine faste kunder. For at disse ikke skal forbli ubrukte selger jeg dem nå rimelig. Hver artikkel selges bare til en kjøper, dvs. du får en unik tekst og eventuelle bilder. Du kan gjøre med teksten hva du vil, publisere den hvor du vil og så mange ganger du vil. Jeg vedlikeholder en liste over tilgjengelige artikler. Når en tekst er solgt blir den fjernet fra listen.

Tema: Elektronikk, data, mobil, programvare, etc.
Tekstlengde: Alt fra 150 – 1000 ord
Tilhørende bilder: Alt fra ingen til 4-5 bilder pr. tekst
Pris pr. tekst med evt. tilhørende bilder: kr.75,- + mva.
Betaling: Faktureres om 8-10 dager.

De som er interessert i å få tilgang til listen over artikler kan sende meg en melding, så sender jeg link. Det er naturligvis helt uforpliktende å få tilgang til listen, du forplikter deg ikke til å kjøpe noe som helst.
Svar med sitat
Sponsede annonser
Svar
Del

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
OpenX statistikk over unike visninger Robert Produkter og verktøy 6 2nd September 2009 08:50
tidenes mest unike spilleautomat? Mr Vest Generell snakk og svada 2 12th October 2008 10:30
Unike visitors og markedsføring Sindre Webanalyse og -optimalisering 68 6th May 2008 21:18
har ca. 1600-1700 unike/pr dag. Tjener $5 med adsense.. tulling99 Affiliate-programmer 33 25th April 2008 21:34
Klikk og unike besøkende i-net Tradedoubler 6 25th February 2008 11:41