Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ravninfo anbefales ikke

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Har nå prøvekjørt Ravninfo.no som markedsføres av Soliditet (tidligere Dun & Bradstreet) en stund og tenkte jeg skulle gi andre her inne mine erfaringer med det.

Førsteinntrykket er dårlig, men siden jeg jobber med markedsføring, design og IT så kan det fort hende jeg er litt "hemmet" når kommer til vurdering av design, funksjonalitet og brukervennlighet på web. Ravninfo utnytter på langt nær ikke dagens funksjonaliteter på internett og det er svært lite visuell informasjon, for de som er interessert i det.

Om du bestiller den minste pakken får du svært lite informasjon som du ikke allerede i dag finner gratis på f.eks Proff. Du kan betale ekstra og få det de kaller "avansert søk", men dette er egentlig ikke stort mer enn Proff sin listefunksjon.

Konklusjonen er at ravninfo.no tilbyr svært lite som ikke allerede finnes gratis andre steder. Om du har behov for de få ekstra funksjonalitene jeg ikke har funnet gratis et annet sted enda (svært simpel kredittsjekk), så anbefaler jeg å vurdere andre systemer først.

Om det er noen andre som kan tipse om gode slike systemer og kan legge ved noen skjermbilder, så vil jeg gjerne høre fra deg :)
 
Sist redigert:

clinton4

Medlem
Jeg kan legge til at jeg også har vært kunde hos ravninfo. Når jeg tok kontakt med dem for å avslutte abonnementet, spurte selgeren meg hva jeg syntes tjenesten var verdt. Jeg svarte 500 kr og fikk fortsette abonnementet for denne prisen.
 

allegretto

Medlem
Jeg kan legge til at jeg også har vært kunde hos ravninfo. Når jeg tok kontakt med dem for å avslutte abonnementet, spurte selgeren meg hva jeg syntes tjenesten var verdt. Jeg svarte 500 kr og fikk fortsette abonnementet for denne prisen.

heheh, og hva var egentlig pris du skulle ha betalt?
 

sta

Medlem
Jeg kan legge til at jeg også har vært kunde hos ravninfo. Når jeg tok kontakt med dem for å avslutte abonnementet, spurte selgeren meg hva jeg syntes tjenesten var verdt. Jeg svarte 500 kr og fikk fortsette abonnementet for denne prisen.

Jeg fikk akkurat samme spørsmål da jeg sa opp vår avtale på Ravninfo. Jeg svarte vel noe slikt som 20kr. og vi har idag ikke tilgang til tjenesten mer :)
 
Topp