Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bedriftskonto - bankinnskudd Får man ikke kvittering?

Rismoen

Medlem
Jeg har nylig opprettet en bedriftkonto som jeg satte inn penger på for ca 2 uker siden. Men jeg har ikke fått noen kvittering på dette.

Jeg får alltid kvittering på dette i min private bankkonto, men det gjør man tydeligvis ikke når man har bedriftskonto?


Hvordan skal jeg fikse et bilag på dette da, noen tips?
 

Steve Cash

Medlem
Når en bruker nettbank er det ikke alltid en får oppgave i posten. Vi detaljer for overføringen i nettbanken og skriv ut derfra.
 

Rismoen

Medlem
Når en bruker nettbank er det ikke alltid en får oppgave i posten. Vi detaljer for overføringen i nettbanken og skriv ut derfra.

Hadde ikke forventet å få noe i posten. Men jeg finner absolutt ingen ting i nettbanken som kan dokumentere dette.

Får vel bare lete videre da.
 

Steve Cash

Medlem
Jeg vet ikke hvordan nettbanken din er inndelt i skjermbilder, men i alle fall så må det finnes noe som heter siste bevegelser eller utførte betalinger e.l. der, enten på bedriftskontoen eller på privatkontoen du overførte fra. Og når du finner igjen riktig linje skal det gå an å vise detaljer. Dette pleier ikke å være så veldig vanskelig.
 

Rismoen

Medlem
Joda, jeg får opp detaljer men ingen av de er klikkbare..

8k6TB.png


Jeg tror jeg rett og slett bare kontakter banken jeg.


Men uansett, takk for hjelp!
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Noen bankinnskudd får jeg ikke bilag på i det hele tatt. Spurte en gang i banken om dette, og de mente det var avhengig av måten som pengene ble innbetalt på.
 

Steve Cash

Medlem
Det tror jeg er riktig. Så vidt jeg vet kan betaleren (i noen nettbanker) krysse av for at det ikke skal sendes noe bilag. Årsaken er visstnok at overføringen da blir billigere. I slike tilfeller er eneste løsning å bruke kontoutskriften som bilag.
 

Rismoen

Medlem
Noen bankinnskudd får jeg ikke bilag på i det hele tatt. Spurte en gang i banken om dette, og de mente det var avhengig av måten som pengene ble innbetalt på.

Ja det forklarer jo alt.

Det tror jeg er riktig. Så vidt jeg vet kan betaleren (i noen nettbanker) krysse av for at det ikke skal sendes noe bilag. Årsaken er visstnok at overføringen da blir billigere. I slike tilfeller er eneste løsning å bruke kontoutskriften som bilag.

Da gjør jeg det, det burde holde!
 
Topp