Kjapp og trygg hosting for Wordpress

NUF/LTD årlig vedlikehold

itweb

New Member
Hei,

For noen år siden, så opprettet jeg et NUF/LTD gjennom et selskap som jeg nå har funnet ut er useriøst. (ja, vet dessverre at det finnes en del av disse)

Det så greit ut de første årene, men i fjor kom en regning fra Companies House i UK pga. forsinket levering.

Tok det opp med selskapet som skal ordne slikt, og de beklagde og lovet at dette ikke skulle skje igjen.

Har nå fått nye brev fra C House, og får ikke tak i det norske selskapet. Lurer da på hvordan jeg kan få ordnet dette snarest, da bot fra UK påløper..

Er det mange skjema som skal leveres hvert år? Jeg kan vel levere selv, men må jo også ha en adresse i UK slik jeg forstår..

Er det noen som kan anbefale et SERIØST selskap som kan vedlikeholde LTD rimelig og problemfritt, og som kan hjelpe meg med å fikse opp i dette ASAP?

På forhånd takk for anbefalinger og gjerne kontaktpersoner/mails.

(Ja, jeg vet nok jeg burde gått over til AS nå som det kun krevet 30K for oppstart, har vurdert dette en stund, men akkurat nå er selskapet såpass inaktivt at jeg ikke vil legge ut 30K på dette akkurat nå, så vil gjerne "holde liv" i LTD en liten stund til..
 
Topp