Gå Tilbake   Webforumet.no > Markedsføring > Lenke-strategi
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Lenke-strategi Diskuter hvordan du kan bygge opp lenker til din nettside. Diskuter lenke oppbygning, strategier, rankeringer, PageRank osv. Dette er IKKE en tråd for lenkebytting.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 17th January 2010, 18:16
Standard   Page rank

Newyork sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jul 2009
Newyork will become famous soon enough

Har en side som hadde PR 2, og som nå tydeligvis ikke er rangert i det hele tatt. Men den fortsetter å hente "masse" trafikk. Har PR virkelig noe å si for serp? Vet at flere sider med PR0 ligger som #1 i google, men ettersom siden min gikk fra PR2 til n/a tenkte jeg det kunne være et problem. Noen som vet?
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 17th January 2010, 18:40
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Asia
picxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud of
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

Tar jeg ikke helt feil (noe jeg sikkert gjør??) tror jeg faktisk jeg leste det en plass at google over tid skal avvikle hele dette PR styret. Så om det stemmer er det nok bare flere og flere som vil se at PR forsvinner.

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
QS og first page bid testdriver Adwords 2 19th June 2009 18:05
Spørsmål om Alexa Rank PelleK Webutvikling 6 8th May 2009 01:09
Alexa rank onlyme Generell snakk og svada 14 29th January 2009 14:26
Google rank onlyme Google 1 17th January 2009 15:26
Page Rank checker on crack? Geir E. Søkemotoroptimalisering (SEO) 4 5th January 2009 15:41

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter