|
|||||||
| Lenke-strategi Diskuter hvordan du kan bygge opp lenker til din nettside. Diskuter lenke oppbygning, strategier, rankeringer, PageRank osv. Dette er IKKE en tråd for lenkebytting. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Jeg har bare funnet én norsk artikkelkatalog:
ArtikkelKatalogen Er det noen som vet om flere? Helst norske kataloger, men hvis du vet om noen gode utenlandske, så er det også bra.
||||
|
Jeg søkte på artikkelkatalog og fikk null treff.
Når jeg blar bakover finner jeg en tråd med disse: Artikler - Lokalstarten.no - Hele Norges Lokale Startside WebArtikler.com | Gratis innhold for din webside Men det har ikke vært noe aktivitet i tråden på over ett år.
Whether you think you can or whether you think you can't, you're right! - Henry Ford Sist endret av Epsilon : 8th February 2010 kl 17:02. |
|
||||
|
Ja, ty til utlandet. Men det er ok det, lenker fra utlandet teller også.
|
|
||||
|
e-bedrift.no firmasøk og shoppingkatalog har en katalog (meg som eier den greia der) som sårt trenger påfyll, men godkjenner kun god kvalitet og ikke enorme mengder aff-lenker.
|
|
||||
|
Her fant jeg en til:
Artikkeldatabase
|
Her er de norske jeg har funnet så langt.
Artikkel | Artikler om det meste WebArtikler.com | Gratis innhold for din webside Lokalstarten.no - Hele Norges Lokale Startside Artikkeldatabasen.Net ArtikkelKatalogen e-bedrift.no firmasøk og shoppingkatalog- Submit Article Hadde selv planer om å starte en for godt over året siden, men ble aldri noe av det, så artikkeldb.com er ledig ![]() |
|
||||
|
Drar opp denne igjen.
Noen som har funnet flere plasser man kan bruke som artikkeldatabaser/kataloger? Har selv sendt inn til de over (minus artikkeldatabasen.net som er MIA) et par dager på rad her nå og sitter med inntrykket av at dette er ting som er dratt i siiiiiiruuuupp! To sider som har oppdatert med artikkelen jeg sendte inn for to dager siden. Får lyste til å starte noe selv, men er i ei tidsklemme, så det går i glemmeboken til så lenge. Uansett....her er det full thumbs down til eierne av disse katalogene. - Latest Articles - Nettbutikker - Finn beste nettbutikk og netthandel i Norge må få førsteprisen... Må få legge til... både lokalstarten og artikkelforum var raske med oppdatering. |
|
||||
|
Jeg kommer med Ekatalogen - men, er ikke helt ferdig enda.... Vil ta imot både katalogoppføringer og artikler!
|
|
||||
|
Sitat:
*legger den til på lista*Si ifra hvis du vil ha noen fillerartikler da. Har noen liggende som allerede er sendt ut til andre. |
|
||||
|
Sitat:
Det beste er selvfølgelig å skrive alt selv, men det er lite effektivt hvis man ønsker nok artikler! |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Norske Affiliatenettverk | Kenneth Dreyer | Affiliate-programmer | 28 | 3rd November 2011 12:39 |
| Norske knapper | Tonny Kluften | Nytt fra WF | 25 | 14th August 2009 10:45 |
| Søk på norske domener | Chris M | Domener | 8 | 9th November 2008 12:56 |
| Norske webmasterfora | webmoney | Viral Markedsføring | 4 | 6th February 2008 14:39 |
| Norske videodelingssider | Kenneth Dreyer | Viral Markedsføring | 1 | 9th September 2007 19:39 |