|
|||||||
| Lenke-strategi Diskuter hvordan du kan bygge opp lenker til din nettside. Diskuter lenke oppbygning, strategier, rankeringer, PageRank osv. Dette er IKKE en tråd for lenkebytting. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Jeg har bare funnet én norsk artikkelkatalog:
ArtikkelKatalogen Er det noen som vet om flere? Helst norske kataloger, men hvis du vet om noen gode utenlandske, så er det også bra.
||||
|
Jeg søkte på artikkelkatalog og fikk null treff.
Når jeg blar bakover finner jeg en tråd med disse: Artikler - Lokalstarten.no - Hele Norges Lokale Startside WebArtikler.com | Gratis innhold for din webside Men det har ikke vært noe aktivitet i tråden på over ett år.
Whether you think you can or whether you think you can't, you're right! - Henry Ford Sist endret av Epsilon : 8th February 2010 kl 17:02. |
|
||||
|
e-bedrift.no firmasøk og shoppingkatalog har en katalog (meg som eier den greia der) som sårt trenger påfyll, men godkjenner kun god kvalitet og ikke enorme mengder aff-lenker.
|
Her fant jeg en til:
Artikkeldatabase
|
Her er de norske jeg har funnet så langt.
Artikkel | Artikler om det meste WebArtikler.com | Gratis innhold for din webside Lokalstarten.no - Hele Norges Lokale Startside Artikkeldatabasen.Net ArtikkelKatalogen e-bedrift.no firmasøk og shoppingkatalog- Submit Article Hadde selv planer om å starte en for godt over året siden, men ble aldri noe av det, så artikkeldb.com er ledig ![]() |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Norske Affiliatenettverk | Kenneth Dreyer | Affiliate-programmer | 20 | 29th March 2010 23:10 |
| Norske knapper | Tonny | Nytt fra WF | 25 | 14th August 2009 10:45 |
| Søk på norske domener | Chris M | Domener | 8 | 9th November 2008 12:56 |
| Norske webmasterfora | webmoney | Viral Markedsføring | 4 | 6th February 2008 14:39 |
| Norske videodelingssider | Kenneth Dreyer | Viral Markedsføring | 1 | 9th September 2007 19:39 |