Gå Tilbake   Webforumet.no > Markedsføring > Lenke-strategi
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Lenke-strategi Diskuter hvordan du kan bygge opp lenker til din nettside. Diskuter lenke oppbygning, strategier, rankeringer, PageRank osv. Dette er IKKE en tråd for lenkebytting.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 8th February 2010, 15:58
Standard   Norske artikkelkataloger?

Epsilon sin avatar
Medlem

Ble medlem: Nov 2009
Sted: Airstrip One
Epsilon is on a distinguished road

Jeg har bare funnet én norsk artikkelkatalog:
ArtikkelKatalogen

Er det noen som vet om flere? Helst norske kataloger, men hvis du vet om noen gode utenlandske, så er det også bra.
  #2 (permalink)  
Ulest 8th February 2010, 16:40
Standard  

Epsilon sin avatar
Medlem

Jeg søkte på artikkelkatalog og fikk null treff.

Når jeg blar bakover finner jeg en tråd med disse:
Artikler - Lokalstarten.no - Hele Norges Lokale Startside
WebArtikler.com | Gratis innhold for din webside
Men det har ikke vært noe aktivitet i tråden på over ett år.

Sist endret av Epsilon : 8th February 2010 kl 17:02.
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Ulest 8th February 2010, 16:51
Standard  

Uregistrert
Uregistrert gjest

Epsilon, nei, det er ingen flere som er verdt å nevne..

Skal du drive med slikt må du se til utlandet.
Ezinearticles og Goarticle er 2 store.
Svar med sitat
  #4 (permalink)  
Ulest 8th February 2010, 17:55
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Ja, ty til utlandet. Men det er ok det, lenker fra utlandet teller også.
Svar med sitat
  #5 (permalink)  
Ulest 8th February 2010, 18:11
Standard  

Bjørnar sin avatar
Gründer

Ble medlem: Aug 2008
Bjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of light
Send en melding på MSN til Bjørnar

e-bedrift.no firmasøk og shoppingkatalog har en katalog (meg som eier den greia der) som sårt trenger påfyll, men godkjenner kun god kvalitet og ikke enorme mengder aff-lenker.
Svar med sitat
  #6 (permalink)  
Ulest 9th February 2010, 11:39
Standard  

Epsilon sin avatar
Medlem

Her fant jeg en til:
Artikkeldatabase
  #7 (permalink)  
Ulest 9th February 2010, 11:53
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Asia
picxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud of
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

Her er de norske jeg har funnet så langt.

Artikkel | Artikler om det meste
WebArtikler.com | Gratis innhold for din webside
Lokalstarten.no - Hele Norges Lokale Startside
Artikkeldatabasen.Net
ArtikkelKatalogen
e-bedrift.no firmasøk og shoppingkatalog- Submit Article

Hadde selv planer om å starte en for godt over året siden, men ble aldri noe av det, så artikkeldb.com er ledig
  #8 (permalink)  
Ulest 30th September 2010, 06:38
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

picxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud of

Drar opp denne igjen.
Noen som har funnet flere plasser man kan bruke som artikkeldatabaser/kataloger?
Har selv sendt inn til de over (minus artikkeldatabasen.net som er MIA) et par dager på rad her nå og sitter med inntrykket av at dette er ting som er dratt i siiiiiiruuuupp!
To sider som har oppdatert med artikkelen jeg sendte inn for to dager siden.

Får lyste til å starte noe selv, men er i ei tidsklemme, så det går i glemmeboken til så lenge.
Uansett....her er det full thumbs down til eierne av disse katalogene.
- Latest Articles - Nettbutikker - Finn beste nettbutikk og netthandel i Norge må få førsteprisen...

Må få legge til... både lokalstarten og artikkelforum var raske med oppdatering.
  #9 (permalink)  
Ulest 30th September 2010, 07:14
Standard  

Ha det bra..

Ble medlem: Feb 2009
testdriver is a jewel in the roughtestdriver is a jewel in the roughtestdriver is a jewel in the rough

Må si jeg har et temmelig stort hat over såkalte artikkelkataloger som stripper bort HTML-en til linker og gir null verdi what so ever for forfatteren. Sikter blant annet til e-bedrift nå, ja...
Svar med sitat
  #10 (permalink)  
Ulest 30th September 2010, 07:53
Standard  

Msites Ltd sin avatar
Medlem

Sted: På et eller annet hotellrom verden over!
Msites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to all
Send en melding på MSN til Msites Ltd Send en melding via Skype™ til Msites Ltd

Jeg kommer med Ekatalogen - men, er ikke helt ferdig enda.... Vil ta imot både katalogoppføringer og artikler!
  #11 (permalink)  
Ulest 30th September 2010, 08:22
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Sitat:
Opprinnelig skrevet av testdriver Vis innlegg
Må si jeg har et temmelig stort hat over såkalte artikkelkataloger som stripper bort HTML-en til linker og gir null verdi what so ever for forfatteren. Sikter blant annet til e-bedrift nå, ja...
Nå vet ikke jeg om E-bedrift betrakter seg som en artikkeldatabase, eller om de kun tar imot "gjesteartikler". Er hensikten kun å ha "gjesteskribenter" uten å tilby disse til videre publisering er jo saken grei, da de også gir (intern) cred i feltet "Av" ovenfor artiklen.
Tilbyr de derimot artiklene videre til videre publisering er jeg helt enig med deg testdriver.
  #12 (permalink)  
Ulest 30th September 2010, 08:23
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Msites Ltd Vis innlegg
Jeg kommer med Ekatalogen - men, er ikke helt ferdig enda.... Vil ta imot både katalogoppføringer og artikler!
Niiiiiiice! *legger den til på lista*

Si ifra hvis du vil ha noen fillerartikler da.
Har noen liggende som allerede er sendt ut til andre.
  #13 (permalink)  
Ulest 30th September 2010, 10:11
Standard   Lønner det seg

holkapolka sin avatar
-------------------------

Ble medlem: Jan 2008
Sted: Bø
holkapolka is on a distinguished road

Lønner det seg å legge artikler som allerede er på ens nettside til slike kataloger eller er det fare for duplicate?
  #14 (permalink)  
Ulest 30th September 2010, 10:17
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Sitat:
Opprinnelig skrevet av holkapolka Vis innlegg
Lønner det seg å legge artikler som allerede er på ens nettside til slike kataloger eller er det fare for duplicate?
Hele poenget med slike databaser er jo at andre skal kunne bruke artiklene som ligger på disse sidene videre på egne sider, så faren for duplikat kan du nok konkludere med er faretruende til stede.
  #15 (permalink)  
Ulest 30th September 2010, 12:29
Standard  

Msites Ltd sin avatar
Medlem

Sted: På et eller annet hotellrom verden over!
Msites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to all
Send en melding på MSN til Msites Ltd Send en melding via Skype™ til Msites Ltd

Sitat:
Opprinnelig skrevet av picxx Vis innlegg
Hele poenget med slike databaser er jo at andre skal kunne bruke artiklene som ligger på disse sidene videre på egne sider, så faren for duplikat kan du nok konkludere med er faretruende til stede.
Men, så er ikke duplikat så farlig heller da...... Det er nok flere fordeler med dette enn ulemper!

Det beste er selvfølgelig å skrive alt selv, men det er lite effektivt hvis man ønsker nok artikler!

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Norske Affiliatenettverk Kenneth Dreyer Affiliate-programmer 28 3rd November 2011 12:39
Norske knapper Tonny Kluften Nytt fra WF 25 14th August 2009 10:45
Søk på norske domener Chris M Domener 8 9th November 2008 12:56
Norske webmasterfora webmoney Viral Markedsføring 4 6th February 2008 14:39
Norske videodelingssider Kenneth Dreyer Viral Markedsføring 1 9th September 2007 19:39

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter