|
|||||||
| Lenke-strategi Diskuter hvordan du kan bygge opp lenker til din nettside. Diskuter lenke oppbygning, strategier, rankeringer, PageRank osv. Dette er IKKE en tråd for lenkebytting. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Spørs hva du mener med stuerent. Lenkebytter er ikke "naturlig" lenking. Ellers så regner Google kun naturlig lenking som white hat. Lenkebyttig og alle andre bevisste forsøk på å manipulere rankingen i søkeresultatene er svarthatt for Google.
|
|
|||
|
Tidligere hadde jeg kun blogspotblogger- hatt disse snart et år- disse linket jeg til hverandre ikke. ALdri fått noen tilbakemeldinger fra G på dette, og jeg antar de har system som fanger opp slikt på sine egne blogger? Samtidig er det ikke sikker G gidder bry seg med at en person har 6-7 småblogger som lenker til hverandre...
|
|
||||
|
Det jeg mener med vanlig lenkebytting er sider som f.eks. denne
Linkbytte Bytte Link Peker Ny oppføring Nå går jeg litt offtopic, men er det slik å forstå at det også er litt i grenseland over hva som er whitehat?
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Gjester og lenker | Epsilon | Ris og ros til WF | 2 | 19th February 2010 11:26 |
| Nøkkelord i lenker | Røyrås | Lenke-strategi | 5 | 25th February 2008 14:15 |
| Gratis lenker | Tonny | Kjøp, salg og byttehandel | 0 | 28th October 2007 18:21 |