Gå Tilbake   Webforumet.no > Markedsføring > Lenke-strategi
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Lenke-strategi Diskuter hvordan du kan bygge opp lenker til din nettside. Diskuter lenke oppbygning, strategier, rankeringer, PageRank osv. Dette er IKKE en tråd for lenkebytting.

Svar

Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Gammel 14th March 2010, 01:19
Standard   Blogpostbytte (m/lenker) - grey hat SEO?

Epsilon sin avatar
Medlem

Ble medlem: Nov 2009
Sted: Airstrip One
Epsilon is on a distinguished road

Vanlig lenkebytte regnes naturligvis som stuerent i Googles øyne, men hva med blogpostbytte? Med flere lenker med god ankertekst i blogposten...

Noen som vet om det er i grenseland for hva som er white hat, og hva som ikke er det?
  #2 (permalink)  
Gammel 14th March 2010, 06:22
Standard  

Tonny sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Åsgårdstrand
Tonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud of

Spørs hva du mener med stuerent. Lenkebytter er ikke "naturlig" lenking. Ellers så regner Google kun naturlig lenking som white hat. Lenkebyttig og alle andre bevisste forsøk på å manipulere rankingen i søkeresultatene er svarthatt for Google.
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Gammel 14th March 2010, 06:57
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Asia
picxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant future
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

reciplenker vil vel være reciplenker uansett.
om de er i sidebar, en bloggpost eller en underside spiller vel ikke så stor rolle.

den beste måten er jo a-b c-d bytter.
skal vel kanskje godt gjøres at man treffer med nisjer, men det er ihvertfall ikke mulig å "spore" dette som et lenkebytte.
  #4 (permalink)  
Gammel 14th March 2010, 09:12
Standard  

Medlem

Ble medlem: Jan 2010
metallian will become famous soon enough

Tidligere hadde jeg kun blogspotblogger- hatt disse snart et år- disse linket jeg til hverandre ikke. ALdri fått noen tilbakemeldinger fra G på dette, og jeg antar de har system som fanger opp slikt på sine egne blogger? Samtidig er det ikke sikker G gidder bry seg med at en person har 6-7 småblogger som lenker til hverandre...
Svar med sitat
  #5 (permalink)  
Gammel 14th March 2010, 09:23
Standard  

Epsilon sin avatar
Medlem

Ble medlem: Nov 2009
Sted: Airstrip One
Epsilon is on a distinguished road

Det jeg mener med vanlig lenkebytting er sider som f.eks. denne
Linkbytte Bytte Link Peker Ny oppføring
Nå går jeg litt offtopic, men er det slik å forstå at det også er litt i grenseland over hva som er whitehat?
Del

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Gjester og lenker Epsilon Ris og ros til WF 2 19th February 2010 11:26
Nøkkelord i lenker Røyrås Lenke-strategi 5 25th February 2008 14:15
Gratis lenker Tonny Kjøp, salg og byttehandel 0 28th October 2007 18:21