Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bruk advokat ifb. med opphavsrettskrenkelse (tyveri av innhold)

tulling99

Medlem
Jeg har tenkt på en ting; opplever dere ofte at folk stjeler innhold fra dere til sine egne nettsider?

Jeg jobber i et advokatfirma, og tenkte å sette meg litt inn i dette rettsområdet. Jeg har valgfag i opphavsrett. En kunne tenke seg en slags no cure no pay-løsning.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg har hatt en bitteliten sak, der jeg brukte Copyscape Plagiarism Checker - Duplicate Content Detection Software
Og vips fant jeg Copyscape search results for: http://hagebelysning.no... Siden det kun var en paragraf gjorde jeg ikke noe med det - (får regne med at det holder at det ikke er kjekt for Jens Barlund AS å finne sitt navn i denne tråden som handler om brudd på opphavsretten). Såklart er det en balanse - noen ganger er utfordringen faktisk å samle mange ideer i få ord, f.eks. 'alt for norge' ;)

For å dra litt trafikk til siden din hadde det kanskje vært en ide å sette opp noen tommelfingerregler, slik at folk som skriver selv får litt info om hva er vits samt hva som ikke er noe vits. Aner f.eks. om det har vært noen rettsaker om sånt.
 
Topp