Gå Tilbake   Webforumet.no > Business > Lover, regler og normer
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Lover, regler og normer Diskuter alt innen lover, regler og normer på Internett. Denne kategorien inkluderer, men er ikke begrenset til, trademark, opphavsrett og patenter.

Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #16 (permalink)  
Gammel 27th January 2008, 11:53
Standard  

Tonny sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Åsgårdstrand
Tonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud ofTonny has much to be proud of

Prioritet risikerte sine kunders indeksering i Google med viten og vilje for å tjene penger. Det er ikke en ting som kjennetegner et seriøst firma. Det er tvertimot kjennetegn på et meget useriøst firma.
Svar med sitat
  #17 (permalink)  
Gammel 27th January 2008, 18:25
Standard  

webmoney sin avatar
Super Moderator

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Oslo
webmoney is a name known to allwebmoney is a name known to allwebmoney is a name known to allwebmoney is a name known to allwebmoney is a name known to allwebmoney is a name known to all
Send en melding på ICQ til webmoney Send en melding på MSN til webmoney

Sitat:
Opprinnelig skrevet av picxx Vis innlegg
Fra disse linkene leser jeg at citymaid er kastet ut.
Det er vel èn av hvor mange kunder prioritert har?
Hør her: Hva med å gjøre ett googlesøk før du poster noe slikt?

site:www.citymaid.no - Google-søk
  #18 (permalink)  
Gammel 27th January 2008, 19:37
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Sted: Asia
picxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant future
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

Sitat:
Opprinnelig skrevet av mapdaddy Vis innlegg
Hør her: Hva med å gjøre ett googlesøk før du poster noe slikt?

site:www.citymaid.no - Google-søk
Baserer det kun på informasjon fra eksterne sider.

Webkommunikasjon - firmablogg: Prioritets kunder utestenges av Google

Sitat:
Prioritet har mye å forklare sine kunder, for nå er tre av kundene - Citymaid.no, Ferner.no og Direktmedia.no – utestengt av Google.
Personlig er jeg faktisk ikke så intressert i denne saken at jeg gidder å begynne noen omfattende forskning på området
  #19 (permalink)  
Gammel 28th January 2008, 02:00
Standard  

basicus sin avatar
SEO Eggspert

Ble medlem: Aug 2007
Sted: Szczecin i Polen
basicus is on a distinguished road

Sitat:
Opprinnelig skrevet av picxx Vis innlegg
Baserer det kun på informasjon fra eksterne sider.

Webkommunikasjon - firmablogg: Prioritets kunder utestenges av Google

Personlig er jeg faktisk ikke så intressert i denne saken at jeg gidder å begynne noen omfattende forskning på området
Alle de tre kundene de der viser til er i hvertfall i indeksen pr. dette øyeblikk. SSC har jo hele tiden vært kjappe til å rope ulv, ulv akkurat når det gjelder Prioritet. Merkelig i grunn at de ikke har nevnt noen andre?
  #20 (permalink)  
Gammel 28th January 2008, 09:47
Standard  

Nykommer

Ble medlem: Jan 2008
Thomas G is on a distinguished road

Som jeg skrev så er disse artiklene noen måneder gamle. Jeg har ingen grunn til å tro at nettsidene de omtaler i artikkelen var utestengt på tidspunktet de skrev om dem. At det bak det pretensiøse navnet SEO Spam Cops befant seg noen "guttunger" overrasket meg, men forklarer vel kanskje også hvorfor de ikke har resurser til å konsentrere seg om andre enn prioritet for øyeblikket. Jeg har selv vært inne å sett hvordan prioritet jukset på nettsidene til prioritets kunder, så jeg er i liten tvil om at prioritet har jukset. SSC og Googles håndtering kan oppfattes uprofesjonelt, arrogant og til dels barnslig, men det betyr ikke at de tar feil. Jeg tviler derfor ikke på at nettsidene som er omtalt i artikkelen var utestengt på det øyeblikket de ble omtalt i artikkelen. Det rare er at jeg sjekket Citymaid.no på google og jeg postet forrige innlegg, og jeg fikk ingen treff. Jeg må ha skrevet feil.

Ha en fortryllende dag!

Sist endret av Thomas G : 28th January 2008 kl 09:51. Årsak: skriveleif
Svar med sitat
  #21 (permalink)  
Gammel 28th January 2008, 14:48
Standard  

webmoney sin avatar
Super Moderator

webmoney is a name known to allwebmoney is a name known to allwebmoney is a name known to allwebmoney is a name known to allwebmoney is a name known to allwebmoney is a name known to all
Send en melding på ICQ til webmoney Send en melding på MSN til webmoney

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Thomas G Vis innlegg
[...]At det bak det pretensiøse navnet SEO Spam Cops befant seg noen "guttunger" overrasket meg, men forklarer vel kanskje også hvorfor de ikke har resurser til å konsentrere seg om andre enn prioritet for øyeblikket.[...]
SEO Spam Cops består blant annet av Prioritet Norge AS' nærmeste konkurrenter. Disse konkurrentene har tidligere blitt trukket frem som selve skoleeksemplet på blackhat SEO her til lands. Måten disse folka søkemotoroptimaliserte norway.com får Prioritet Norge AS til å fremstå som søte små skolejenter med roser i kinnene og en liten hvit sløyfe med røde prikker på i håret.

De blir kvitt en konkurrent, og blir kvitt sitt eget stempel som blackhat SEO'ere. To grunner til at disse bruker adskillig av både fri- og arbeidstid for å rette søkelyset på Prioritet Norge AS.

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Prioritet.no bannlyst fra Google Kenneth Dreyer Søkemotoroptimalisering (SEO) 45 31st October 2007 01:43