|
|||||||
| Lover, regler og normer Diskuter alt innen lover, regler og normer på Internett. Denne kategorien inkluderer, men er ikke begrenset til, trademark, opphavsrett og patenter. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Sitat:
site:www.citymaid.no - Google-søk |
|
||||
|
Sitat:
Webkommunikasjon - firmablogg: Prioritets kunder utestenges av Google Sitat:
![]() |
|
||||
|
Sitat:
|
Som jeg skrev så er disse artiklene noen måneder gamle. Jeg har ingen grunn til å tro at nettsidene de omtaler i artikkelen var utestengt på tidspunktet de skrev om dem. At det bak det pretensiøse navnet SEO Spam Cops befant seg noen "guttunger" overrasket meg, men forklarer vel kanskje også hvorfor de ikke har resurser til å konsentrere seg om andre enn prioritet for øyeblikket. Jeg har selv vært inne å sett hvordan prioritet jukset på nettsidene til prioritets kunder, så jeg er i liten tvil om at prioritet har jukset. SSC og Googles håndtering kan oppfattes uprofesjonelt, arrogant og til dels barnslig, men det betyr ikke at de tar feil. Jeg tviler derfor ikke på at nettsidene som er omtalt i artikkelen var utestengt på det øyeblikket de ble omtalt i artikkelen. Det rare er at jeg sjekket Citymaid.no på google og jeg postet forrige innlegg, og jeg fikk ingen treff. Jeg må ha skrevet feil.
Ha en fortryllende dag! Sist endret av Thomas G : 28th January 2008 kl 08:51. Årsak: skriveleif |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Prioritet.no bannlyst fra Google | Kenneth Dreyer | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 45 | 31st October 2007 00:43 |