|
|||||||
| Lover, regler og normer Diskuter alt innen lover, regler og normer på Internett. Denne kategorien inkluderer, men er ikke begrenset til, trademark, opphavsrett og patenter. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Saken er:
Jeg har en foretnings idè som jeg mener har et potensiale til å bli en svært brukbar inntekt. Ideen er enkel, men den fordrer at jeg må knytte til meg andre mennesker som for eksempel spesialister innen data,søke om økonomisk støtte til utvikling osv. Hvordan sikrer man seg mot at ideen blir "snappet" av andre? Vennlig hilsen sammy ![]() |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Bruk en Fortolighetsavtale/Fortrolighetserklæring når du deler ideen med eventuelle samarbeidspartnere.
|
Sitat:
Dette er det beste jeg har sett på lenge. Dette var virkelig et godt råd. Vennlig hilsen sammy ![]() |
|
|||
|
Sitat:
Jeg leste ekseplet på en fortrolighets avtale. (som du henviste til) I pungt 1 på eksemplet: Skal man bare skrive det som det står, eller må man beskrive ideen sin her. Og hvordan får man dokumentert hvilke og hvaslags dokumenter som man eventuelt gir fra seg? Vennlig hilsen sammy |
|
||||
|
Beskriv ideen der ja. Angående dokumenter så kan du jo formulere noe liknende at det gjelder at alle dokumenter merket med X eller liknende.
|
Sitat:
Hvis du har noen flere nyttige tips angående saken, så tas alt imot med stor takk. ![]() Ha en riktig fin kveld. Vennlig hilsen sammy ![]() |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Beskytte innhold på side | moneymaker | Blogging | 18 | 23rd April 2009 14:08 |