Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Driver du butikk/nettbutikk?

Har du interesse av og få mer salg på dine produkter?
Jeg tilbyr deg og selge dine produkter via meg, og min nettside Motegal! Det kommer nå med nytt design som du kan se her; Motegal!

Vi markedsfører nettsiden, tar imot bestillinger og betaling! Du sender varen og mottar den prisen du velger og "selge" produktet til oss for. Fraktprisen blir justert etter deres behover og kompromisser. Eneste vi ønsker, er og få en faktura fra dere pr måned, for produktkostnadene.

Er dette noe for deg? Send meg en melding på innboks, eller kontakt meg likegodt på firma@motegal.no i dag.

Mvh
Thomas Leirgulen.
 

picxx

Well-Known Member
Har du noe trafikk å vise til på motegal, eller er du mer ute etter en slags dropshipordning?
 

Beergear.no

Medlem
Ikke meningen å virke negativ, men det der syns jeg virket tungvint.....
Hva om dere har varer fra flere nettbutikker og kunden bestiller litt fra hver av dem.
Skal da kunden betale frak x antall ganger...
Mulig jeg ikke helt forstod konseptet.
 
Tenker da moterelatert.
Jeg tenker kun EN butikk/nettbutikk av gangen, kan man si. Jeg blir som en "innleigd" selger, med verktøy. Jeg tjener på det jeg selger, enkelt og greit.

Noe annet dere lurer på? :)


Mvh
MrLeirgulen:p
 
Trafikk på Motegal - uten markedsføring.

15. Januar - 09. Februar = 1240 unike brukere.
15. Januar - 09. Februar = 1237 nye brukere - 300 returnerte brukere.
15. Januar - 09. Februar = Gjennomsnitt sidevisninger (1240 brukere) 4.20 sider.


Siden har vert snakket om på facebook, eneste som har markedsført det.
Dager kan variere fra 20 besøkende - 300 besøkende, har jeg lagt merke til.

Butikken vil bli markedsført på nett, siktet mot stort sett ungdom. Når en avtale er forhandlet frem mellom part 1 (meg) og part 2 (nettbutikk/butikk).


Mvh
MrLeirgulen:eek:
 

picxx

Well-Known Member
Butikken vil bli markedsført på nett, siktet mot stort sett ungdom.

Hør med illusion.no om de har mulighet for et samarbeid.
Superkul.no har også noen muligheter, men de ser vel helst at du kjøper i bulk, heller enn at de skal dropshippe.
 
Nå tenker jeg mer på mindre butikker, som vil etablere seg og bli større. Økt popularitet osv...
Illusion og Superkul, kan jeg ha ett "dropshipping" forhold til. Men du kan aldri selge produktene deres uten og vite om størrelser osv er på lager (for de kan jo selge den ut selv?)

Så jeg tenker mer på mindre nettbutikker, eller vanlige butikker som har ønske om og åpne for verden :D
 

picxx

Well-Known Member
Jeg vet ikke helt hvordan du tenker, men sjansen for at en liten butikk, med mindre lager, går tom for størrelser er vel overhengende mye større enn at en større butikk med større lager går tom?
Selger du litt kvanta skal du vel heller ikke se bort fra at du kan få oppdaterte csv lister fra de større butikkene, mens sjansen er rimelig stor for at dette blir en ekstrajobb for deg om det er snakk om mindre butikker.

Men, lykke til :)
 

looper

Medlem
Fin ide, men hadde vel vært smartere å tatt inn flere butikker på en gang, du kan jo f.eks se på konseptet til innpris.no.

Men et spørsmål, jeg tar meg den frihet og siterer fra siden din under produkt-tipset.
"Vi selger alle varer du finner på Superkul - For deg som liker utvalg[/url] til en meget gunstigere pris (ca 10 - 20%) billigere. Det er mye og spare på det. Så gå inn på superrkul.no - For deg som liker utvalg[/url] og finn linken til produktet, så tar vi det inn om det er ett "must have"! Takk for din tid."

Er superkul.no din konkurrent, hvis det er slik så sender du besøkende over til konkurrent?
 
Topp