Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vital Butikken selges.

Marnic

Medlem
Hei.

Jeg vurderer å selge min veletablerte nettbutikk: Vital Butikken ( vitalbutikken.no ) da jeg ikke har nok kapasitet til å utnytte potensialet her, fullt ut.

Dette er først og fremst en nettbutikk rettet mot shopping-glade damer, og tilbyr artikler innen mote, kropp, skjønnhet & velvære. Relativt beskjedent utvalg i butikken i dag, og bør utvides noe.
Har egentlig satset mest på barbersystemet Intuition Naturals for intimbarbering, noe som genererer faste kunder med jevnlige gjenkjøp av refill-blad. Her har jeg opprettet en egen infoside ( intuition-naturals.no ) for å kanalisere og linke kundene videre inn til Vital Butikkens produktsider for barbering. I tillegg til barbersaker er det fint å ha et «utstillingsvindu» med andre produkter som selvfølgelig også gir god fortjeneste.

Startet butikken på tampen av 2012, den 15/12. og driftes gjennom Mystore for kr. 899,- / mnd. Dette er betalt frem til 07.12.14. Omsetningen var i 2013 kr. 92.000,-
Har betalingsløsninger både ved kort-betaling via PayPal og vedlagt faktura via Klarna.
344 kunder har handlet pr.idag og 357 har meldt seg på for nyhetsbrev.
Gjennomsnitt av handlende kunder og påmeldte for nyhetsbrev blir da 350, og syns en fair pris for Vital Butikken vil ligge på kr. 200 pr stk. av disse, altså totalt 70.000,- eventuelt bud rundt der.

Ta en titt på både vitalbutikken.no og den tilhørende infosiden intuition-naturals.no

Hører gjerne fra deg. E-mail: marnic@hotmail.no

Mvh. John-Atle Flåm.
 

Marnic

Medlem
Ønsker komentarer og tilbakemeldinger.

Noe som har komentarer til denne annonsen, salgsobjektet, eller prisen ?
 
Topp