Gå Tilbake   Webforumet.no > Business > Kjøp, salg og byttehandel > Nettsider
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Nettsider Hvis du skal selge eller kjøpe en hel nettside, er dette plassen. Denne kategorien er for domener MED innhold.

Svar

Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Gammel 30th July 2008, 19:18
Standard   Agurkposten dot no til salgs

pensjonert moderator

Ble medlem: Jan 2007
peterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to behold

Ønsker å selge Agurkposten .no for å påbegynne nye prosjekter. Tiden det tar å selge annonser, skrive artikler og så videre har jeg ikke tilgjengelig pr idag. Jeg synes det er ganske mye morsommere å bygge opp nye prosjekter enn å videreutvikle og drive eksisterende, så da ønsker jeg å kvitte meg med Agurkposten - for å starte noe nytt.

Du overtar hele smørja. Altså 203 artikler av ulik kvalitet, lengde og tema. Siden har et egetutviklet design som du også overtar, og hele siden kjører på wordpress. Det er muligheter for å plassere annonser "all-over", da designet er gjennomtenkt i forhold til norske annonseformater. (180px og 160px brede sidebars)

For den riktige driver er inntekter på godt over kr 10,000 i måneden mulig. Jeg har selv tjent over denne summen på agurkposten enkelte måneder. Pr idag drar siden inn ca 3000 kr i måneden uten at jeg gjør noe som helst. Dette kommer gjennom adsense, text-link-ads og tnx.net. Drar også inn litt på Clash-media og tradedoubler.

God muligheter for den som er flink på annonsesalg altså. Jeg er ikke det, så da begrenser mulighetene seg for meg. Du skal ikke se bort fra at latskap har noe med saken å gjøre.

Siden har pagerank 3 (sist jeg sjekket) og har et besøk på noe over 20,000 Unike pr måned i følge Google Analytics. Siden har pr idag ca 60 RSS-abonnenter ifølge Feedburner.

Siden jeg har brukt (sinnsykt) mye tid på denne siden og jeg vet selv at for den "riktige" kjøper så er inntekter på 10,000 kr i måneden absolutt mulig - så er prisen på siden kr 100,000 pluss moms. Det skulle bli kr 125,000 totalt. Eller omtrent et års inntekt fra siden for den riktige kjøper, om du vil.

For å vite mer om agurkposten dot no kan jeg kontaktes på:

post@peterandrejensen.no
tlf: 95 96 95 43

mvh

Peter Andre Jensen
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Gammel 30th July 2008, 19:32
Standard  

Mr Vest sin avatar
Sjefen over alle sjefer!

Ble medlem: Feb 2007
Mr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to behold

Trist du selger. btw Agurkposten har PR5...
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Gammel 30th July 2008, 19:45
Standard  

pensjonert moderator

peterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to beholdpeterandrej is a splendid one to behold

5? Jøss.. Jaja, det var jo bare enda et salgsargument
Svar med sitat
  #4 (permalink)  
Gammel 30th July 2008, 20:58
Standard  

Fredrik sin avatar
Medlem

Ble medlem: May 2008
Sted: Lillestrøm
Fredrik is a jewel in the roughFredrik is a jewel in the roughFredrik is a jewel in the roughFredrik is a jewel in the rough

Nei for f.. Peter ikke selg. Utvid istedet med trykkt avis som garantert tar helt av. Da blir du Tromsøs svar på Hugh Hefner! Ok kanskje ikke. Men det var jo trist at lysten ikke er der lengre.
Svar med sitat
  #5 (permalink)  
Gammel 30th July 2008, 21:03
Standard  

pensjonert moderator

Både lyst og tid er litt fraværende ja. Derfor salget. Får se om noen vil kjøpe.
Svar med sitat
  #6 (permalink)  
Gammel 9th November 2008, 15:01
Standard  

Webmaster innenfor Reise

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Arendal
Julian will become famous soon enough
Send en melding på MSN til Julian

Synd å se at du skal selg.
men noe som er litt "morsomt" er at du har bygd opp en bra side på KORT tid..

Håper du ihvertfall finner en verdig Kjøper
Svar med sitat
  #7 (permalink)  
Gammel 13th November 2008, 12:56
Standard  

pensjonert moderator

OPPDATERING: Smeller til med et heidundrende JULETILBUD!!!! Kjøp Agurkposten.no nå for kr 43 750!!! 35.000 kr pluss moms altså. Grunnen? Vel, jeg har lyst til å starte en politikkblogg og et par andre blogger og vil egentlig bare kvitte meg med hele agurkposten så snart som mulig. Jeg har prøvd å motivere meg til å skrive et par poster - men har ikke sjans i havet.

Ring meg på 95 96 95 43 - eller mail: post@peterandrejensen.no

Siden genererer via TNX.net, adsense, text-link ads, tradedoubler og clash-media ca 3000 kr i måneden uten at jeg gjør noe som helst. Skriv et par poster og smell dem opp på kudos eller pling twingy så stiger tallet litt. Rangerer sykt bra på norske kjendisbabes. Førstplass i google på anne rimmen blant annet. Pia Tjelta-postene er godt besøkt hver dag (noen hundre besøkende på disse).

ALT følger med. 300+ artikler, wp-temaer og hele sulamitten.
Svar med sitat
  #8 (permalink)  
Gammel 13th November 2008, 13:02
Standard  

pensjonert moderator

Ok da, her er den egentlig grunnen til at jeg vil stompe vekk denne bloggen: den passer ganske enkelt dårlig inn i min "portefølje" som "seriøs" designer, koder og skribent. Jeg er litt redd for at mamma skal finne den, kan du si.. heldigvis har ikke bestemor internett.
Svar med sitat
  #9 (permalink)  
Gammel 24th November 2008, 13:30
Standard  

pensjonert moderator

Denne bloggen er nå solgt. Kjøperen kan selv si hvem han er hvis han ønsker det.
Svar med sitat
  #10 (permalink)  
Gammel 24th November 2008, 13:42
Standard  

Kenneth Dreyer sin avatar
Medlem

Sted: Hamar
Kenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud of

Fikk du 35 000 for siden?
  #11 (permalink)  
Gammel 24th November 2008, 13:57
Standard  

pensjonert moderator

Jeg går ikke ut med kjøpesum, da den er rimelig uinteressant for andre enn meg og kjøper. Jeg fikk et bud jeg var fornøyd med, og håper kjøper føler han gjorde et godt kjøp.
Svar med sitat
Svar
Del

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Agurkposten kongen Generell snakk og svada 3 7th June 2009 16:00
Agurkposten til salgs! Malen altså.. for Wordpress peterandrej Kjøp, salg og byttehandel 15 20th October 2008 01:36
120x120 bannerannonser til salgs på agurkposten- 100,- pr mnd peterandrej Annonsering 3 16th January 2008 19:57
Tilbakemelding Agurkposten.no peterandrej Tilbakemeldinger 38 2nd December 2007 16:55
Agurkposten.no peterandrej Tilbakemeldinger 8 1st August 2007 00:39