Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettsted vurderes solgt

På vegne av en kunde/kamerat/samarbeidspartner:

Ønsker ikke å si for mye i tråden, kan ta videre diskusjon på PM - url, bransje, konkurrenter mm. Men kan fortelle litt kort info her i noen punkter.

  • Type nettside: tilbyr tjenester mot en nisje
  • Man bør kunne bruke Photoshop (eller liknende) til en viss grad - ikke fryktelig kompliserte saker
  • Overskudd i 2008 (juli-desember) - i overkant av kr. 200.000 (omsetningen var rundt 300.000)
  • Begynt ok i 2009 også - ca overskudd på 85-90.000 så langt.
  • Antall besøkende: lite, men liten betydning
  • Antall timer med jobb i uken: alt fra 2 til 10

Vurderes solgt da han kommer til å starte et helt nytt firma (trefelling) i løpet av et par måneder og tiden kanskje ikke strekker til. Hverken han eller jeg har solgt noe slikt før.

Med på kjøpet blir i alle fall hele kundeporteføljen (ca 100 stk) - tilgang til alle kontrakter, avtaler, mailer, telefonnummer (kan porteres) - post kan videresendes i en periode f.eks.
 
PM er sendt til de som ba om det.

Jeg vil også bare presisere at siden kun vurderes solgt. Han som egentlig driver siden skal starte et nytt firma og frykter at han ikke får tid, jeg er litt lunken til å ta over.

Den som ønsker kan også godt ta kontakt med meg på messenger robin att comfyrene dott com eller ringe meg på dagtid i morgen (finner telefonnummer på comfyrene.com)
 
Topp