|
|||||||
| Nettsider Hvis du skal selge eller kjøpe en hel nettside, er dette plassen. Denne kategorien er for domener MED innhold. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Jeg er eier av BLOGGtips.no (BLOGGtips.no) og har drevet den siden august 2008. Dette er en blogg om blogging. Har egentlig ikke vurdert noe salg av den tidligere, men etter å ha mottatt et konkret bud på 7500,- (inkl. mva) nå, vil jeg sjekke interessen litt! Får jeg et høyere bud innen 3-4 dager, kan det være aktuelt med et salg!
Litt info om BLOGGtips.no kan kanskje være greit: - siste innlegg er fra april 2009. er dog oppdatert med jevnlige kommentarer. - er satt opp med norsk wp-admin - scorer høyt i søkemotorene på enkelte artikler, bl.a. ida wulff intervjuet (nr. 4 på google søk av "Ida Wulff") gir bra besøk. - fått bra besøk bl.a. via fast lenke fra Gjerrigknark.com og kvasir.no/media. - 57 innlegg totalt med 257 kommentarer. har prøvd å skrive "bra innlegg", fremfor masseartikler. - deriblant 3 eksklusive intervjuer med de "3 store" bloggerne: Ida Wulff, Peter Andre Jensen og Sindre Låstad - noen av artiklene er gjesteartikler (tidligere publisert) - av kjøpte innstikk kan nevnes; OIOPublisher (annonser). enkelt oppsett av bannerannonser og tekstannonser. - inntekter fra adsense, euroads og tradedoubler. har også solgt noen annonser selv. stort sett "faste" inntekter via adsense: i august var det ca. 100 kroner og sålangt i september ca. 70 kroner fra adsense. - kjøpetemaet GrungeMag benyttes. har oversatt den til norsk. - siste artikkel fra 13. april 2009. ifølge statpress innstikket mitt var det i underkant av 2500 besøkende forrige mnd, og litt over 13.000 sidevisninger, uten noen nye artikler. target denne mnd. ganske likt. - i forigårs var det 172 besøkende og 458 sidevisninger. i går var det 129 besøkende og 336 sidevisninger. - top days ifølge statpress: 18. juni 2009 = 6142 visits, 17. juni = 2344 visits. Har brukt en god del timer på å bygge opp denne bloggen. Velger å ikke sette en konkret pris på dette, men seriøse bud over 7500,- vil bli vurdert, så kom gjerne med det! Grei pris på videreføring av webhotell kan evt. avtales. Bud kan gis via PM. |
| Sponsede annonser |
|
|||
|
Jeg hadde nok villet takket ja til et tilbud på 7500,- I og med at siden ikke har allverden av innhold og er laget i standard wordpress uten noen nevneverdig stor trafikk så tror jeg ikke at en kan forvente så mye mer.
|
Hvor mye mener du at templaten er verdt?
|
|
|||
|
Håper den nye eieren tar vare på de flotte intervjuene! De var helt klart med på å trekke opp prisen, ingen tvil om det! F.eks:
BLOGGtips.no Blog Archive Blogg-intervjuet: Peter Andre Jensen |
|
|||
|
Beklager, mente selvsagt "like flink som". Ida Wulff er helt klart mye mer deilig enn Peter Andre Jensen. Dette til orientering.
|
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vurderes solgt - p s f o r u m . n o | emilb | Nettsider | 11 | 10th February 2010 14:49 |
| Evt.no - vurderes solgt! | Bjørn | Domene-handel | 0 | 16th September 2009 22:01 |
| U R V E R K . N O vurderes solgt | Nixon | Nettsider | 3 | 26th August 2009 17:38 |
| Bolignettsted med PR3 vurderes solgt | Bjrl | Nettsider | 0 | 25th January 2009 19:27 |