|
|||||||
| Nettsider Hvis du skal selge eller kjøpe en hel nettside, er dette plassen. Denne kategorien er for domener MED innhold. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Sitat:
Det frafallet som hitil har vært registrert i kundemassen er eksempelvis ifm. konkurser, hotell bygges om til apartments o.l. og jeg merket bitte litt ifm. den såkalte finanskrisen. Jeg har mange hyggelige kunder og disse er i Norge, Sverige og Danmark. Som jeg har nevnt tidligere (tror jeg) salgsarbeidet er meget enkelt, dersom det gjøres på riktig måte. Jeg har lært meg at man kommer langt med høflighet, et bra tilbud, en god pris og selvfølgelig noen referanser. Det gjelder i alle former av et salgsarbeid at man "pleier" kundene godt og på kundens primisser. Salgsarbeidet er ikke som du tror, jeg bruker maks 1 time daglig (dersom jeg har tid). Så dette om tid: Jfr. Analytics så er snittiden for besøkende eksempelvis på londonguiden 6 min 9 sek. Jeg ser også at en stor mengde av de besøkende kommer tilbake til denne siten, såkalte returnerende besøkende. Sist endret av oeivind : 27th January 2010 kl 17:53. |
|
|||
|
jeg er fersk i dette mediumet så kanskje spørsmålet blir litt søkt , men du kan vel dokumentere disse inntektene.
og om du holder foredrag kan du vel besitte disse sidene og ha ryggen klar som det heter. vil bare vite hvorfor du må selge siden du skal holde foredrag. beklager om det høres dumt ut men syntes det er relevant. |
|
|||
|
Til uregistrert.
Hvis du leser det første innlegget som jeg la inn så ser du der at jeg har fått et tilbud om å gjøre tilsvarende i US. Dette betyr litt "pendling" mellom Norge og US med den følge at jeg ikke kan drive portalene slik som nå. Har svart på dette i denne tråden tidligere men ja, selvfølgelig kan alt dokumenteres. En liten tilleggsinformasjon. Brukte litt til i går på annonsesalg i Danmark via tlf., ca. 45 min. Fikk da salg for 5K. |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Flere nettsider selges | hokhang | Nettsider | 1 | 24th January 2010 22:35 |
| 4 nettsider selges - gode inntektsmuligheter | VetleHaugen | Nettsider | 7 | 8th January 2010 20:56 |
| domenet www.gavehandelen.no selges rimelig | yeppers | Domene-handel | 0 | 2nd November 2009 11:08 |
| Nettsider med bra inntjening selges! | oeivind | Nettsider | 4 | 19th July 2009 11:41 |
| Kudos - rimelig godt SEO-system? | mattisaas | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 16 | 10th August 2008 11:51 |