Gå Tilbake   Webforumet.no > Business > Kjøp, salg og byttehandel > Nettsider
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Nettsider Hvis du skal selge eller kjøpe en hel nettside, er dette plassen. Denne kategorien er for domener MED innhold.

Svar

Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #16 (permalink)  
Gammel 27th January 2010, 16:04
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Asia
picxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant future
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

Sitat:
Opprinnelig skrevet av i-net Vis innlegg
Kan du bevise trafikk og disse inntektene du kommer med?
Han har vel ikke sagt noe om trafikk, annet enn ett estimat over lav bouncerate (6 min. pr. besøk var vel nevnt på en av sidene?).

Vil nok tro inntekten kommer fra et massivt salgsarbeide, men håper en evt. kjøper får med seg hvordan det er solgt inn, og evt. hva som er lovt, slik at man ikke opplever et massivt dropp av annonsører rett etter overtakelse.
  #17 (permalink)  
Gammel 27th January 2010, 17:35
Standard  

Medlem

Ble medlem: Apr 2009
oeivind is an unknown quantity at this point

Sitat:
Opprinnelig skrevet av i-net Vis innlegg
Kan du bevise trafikk og disse inntektene du kommer med?
Ja selvfølgelig. Alt kan dokumenteres.
Svar med sitat
  #18 (permalink)  
Gammel 27th January 2010, 17:50
Standard  

Medlem

Sitat:
Opprinnelig skrevet av picxx Vis innlegg
Han har vel ikke sagt noe om trafikk, annet enn ett estimat over lav bouncerate (6 min. pr. besøk var vel nevnt på en av sidene?).

Vil nok tro inntekten kommer fra et massivt salgsarbeide, men håper en evt. kjøper får med seg hvordan det er solgt inn, og evt. hva som er lovt, slik at man ikke opplever et massivt dropp av annonsører rett etter overtakelse.
Det jeg har sagt er eksempelvis at: ferietur.no har de fleste annonsørene. Jeg definerer disse som faste annonsører i og med at disse fornyer sin annonseavtale år etter år kun med en enkel telefonhenvendelse. Har annonsører som har vært med i flere år. Jeg har også på denne siten annonsører som ringer meg for å spørre om jeg ikke kontakter dem snart for de er "redde" de skal bli glemt.

Det frafallet som hitil har vært registrert i kundemassen er eksempelvis ifm. konkurser, hotell bygges om til apartments o.l. og jeg merket bitte litt ifm. den såkalte finanskrisen.
Jeg har mange hyggelige kunder og disse er i Norge, Sverige og Danmark. Som jeg har nevnt tidligere (tror jeg) salgsarbeidet er meget enkelt, dersom det gjøres på riktig måte.
Jeg har lært meg at man kommer langt med høflighet, et bra tilbud, en god pris og selvfølgelig noen referanser. Det gjelder i alle former av et salgsarbeid at man "pleier" kundene godt og på kundens primisser.

Salgsarbeidet er ikke som du tror, jeg bruker maks 1 time daglig (dersom jeg har tid).
Så dette om tid: Jfr. Analytics så er snittiden for besøkende eksempelvis på londonguiden
6 min 9 sek. Jeg ser også at en stor mengde av de besøkende kommer tilbake til denne siten, såkalte returnerende besøkende.

Sist endret av oeivind : 27th January 2010 kl 17:53.
Svar med sitat
  #19 (permalink)  
Gammel 28th January 2010, 23:58
Standard   gjerne med forbehold

Uregistrert
Uregistrert gjest

jeg er fersk i dette mediumet så kanskje spørsmålet blir litt søkt , men du kan vel dokumentere disse inntektene.
og om du holder foredrag kan du vel besitte disse sidene og ha ryggen klar som det heter. vil bare vite hvorfor du må selge siden du skal holde foredrag.
beklager om det høres dumt ut men syntes det er relevant.
Svar med sitat
  #20 (permalink)  
Gammel 29th January 2010, 08:23
Standard  

Medlem

Til uregistrert.
Hvis du leser det første innlegget som jeg la inn så ser du der at jeg har fått et tilbud om å gjøre tilsvarende i US. Dette betyr litt "pendling" mellom Norge og US med den følge at jeg ikke kan drive portalene slik som nå.
Har svart på dette i denne tråden tidligere men ja, selvfølgelig kan alt dokumenteres.

En liten tilleggsinformasjon. Brukte litt til i går på annonsesalg i Danmark via tlf., ca. 45 min. Fikk da salg for 5K.
Svar med sitat
Svar
Del

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Flere nettsider selges hokhang Nettsider 1 24th January 2010 22:35
4 nettsider selges - gode inntektsmuligheter VetleHaugen Nettsider 7 8th January 2010 20:56
domenet www.gavehandelen.no selges rimelig yeppers Domene-handel 0 2nd November 2009 11:08
Nettsider med bra inntjening selges! oeivind Nettsider 4 19th July 2009 11:41
Kudos - rimelig godt SEO-system? mattisaas Søkemotoroptimalisering (SEO) 16 10th August 2008 11:51