Gå Tilbake   Webforumet.no > Business > Kjøp, salg og byttehandel > Nettsider
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Nettsider Hvis du skal selge eller kjøpe en hel nettside, er dette plassen. Denne kategorien er for domener MED innhold.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 3rd February 2010, 13:59
Standard   Siste forsøk

Medlem

Ble medlem: Apr 2009
oeivind is on a distinguished road

Nå gjør jeg et siste førsøk her på WF for å få solgt nettstedene mine!

Som tidligere skrevet så skal jeg selge meg helt ut av internettvirksomheten, og på grunn av tidsnød ifm. annet arbeid går nå alt ut på "billigsalg".

Ferietur.no
(Denne gir per dato ca. 250K/årlig med max 1 times jobb per uke). Store muligheter for en mangedobling av inntektene for den som vil drive litt aktivt annonsesalg. etc.
Selges nå inkl. hele kundeporteføljen for samme beløp som årlig inntekt NOK 250.000.-

Alle øvrige og nedenfor stående nettsider selges for kun 9.500.- stk.

AustraliaGuiden.no
CubaGuiden.no
EgyptGuiden.no
KyprosGuiden.no
ParisGuiden.no
TunisiaGuiden.no

CruiseGuide.no
CubaGuide.no
DubaiGuide.no
SpaniaGuide.no
TyrkiaGuide.no

Kan kontaktes på mail: firmapost (at) ferietur.no

P/s. Alle oppgitte priser er eks. mva. (Har nok en gang undersøkt dette forholdet og fått klar beskjed om at det skal tillegges mva.).
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 3rd February 2010, 14:02
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Historikk:
LondonGuiden.no + flere selges
Nettportaler selges
Nettsider med bra inntjening selges!
10 Nettportaler / Domenenavn selges
Nettsider selges rimelig!

Sist endret av Tonny Kluften : 3rd February 2010 kl 14:15.
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Ulest 3rd February 2010, 14:07
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Asia
picxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud of
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

Er det 3.de gangen du oppretter akkurat samme tråd?

Noe er det jo å bumpe gamle tråder, men dette er jo idiotisk.
  #4 (permalink)  
Ulest 3rd February 2010, 14:15
Standard  

Uregistrert
Uregistrert gjest

Sitat:
Opprinnelig skrevet av picxx Vis innlegg

Noe er det jo å bumpe gamle tråder, men dette er jo idiotisk.
Kall det hva du vil picxx, idiotisk, kjedelig etc. men det må jo være lov å opprette en ny tråd når både tekst og tilbud er endret radikalt i forhold til tidligere.
Det etterfølgende er positivt ment:
Det er bl.a. slik markedsføring foregår, skape nyskjærrighet, interresse, glede og harme, og det er jo tydelig at denne gang klarte jeg i alle fall å skape litt nyskjerrighet og noe "harme" på innlegget.

Oeivind
Svar med sitat
  #5 (permalink)  
Ulest 3rd February 2010, 14:21
Standard  

sKrud sin avatar
Meget sliten student

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Stavanger
sKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of lightsKrud is a glorious beacon of light
Send en melding på MSN til sKrud

Er du villig til å inngå en opsjonsavtale på dette? Feks. en innbetaling på 50% i dag, å så 50% om 3mnd om inntektene er står til hva du lover. Om de ikke er det som er forespeilet vil kjøpet oppheves og 50% - inntekter -good will refunderes til kjøper?
  #6 (permalink)  
Ulest 3rd February 2010, 14:22
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

picxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud of

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Uregistrert Vis innlegg
Kall det hva du vil picxx, idiotisk, kjedelig etc. men det må jo være lov å opprette en ny tråd når både tekst og tilbud er endret radikalt i forhold til tidligere.
Vel, det er ikke opp til meg å avgjøre heldigvis.
Forøvrig greide du hverken skape nysgjerrighet eller harme hos meg, kun oppgitthet over at noen kan være så desperate.
  #7 (permalink)  
Ulest 3rd February 2010, 14:28
Standard  

Uregistrert
Uregistrert gjest

Sitat:
Vel, det er ikke opp til meg å avgjøre heldigvis.
Forøvrig greide du hverken skape nysgjerrighet eller harme hos meg, kun oppgitthet over at noen kan være så desperate.
Det er ingenting å være oppgitt over, og det er ingen som er desperate. Jeg legger bare disse ut for jeg vil gjerne selge vekk det jeg har så raskt som mulig i og med at skal jobbe med helt andre ting og blir borte i lange perioder.
oeivind
Svar med sitat
  #8 (permalink)  
Ulest 3rd February 2010, 14:31
Standard  

Uregistrert
Uregistrert gjest

Sitat:
Opprinnelig skrevet av sKrud Vis innlegg
Er du villig til å inngå en opsjonsavtale på dette? Feks. en innbetaling på 50% i dag, å så 50% om 3mnd om inntektene er står til hva du lover. Om de ikke er det som er forespeilet vil kjøpet oppheves og 50% - inntekter -good will refunderes til kjøper?
Send din kontaktinformasjon til oeivbre at online.no så skal jeg svare deg.
Svar med sitat
  #9 (permalink)  
Ulest 3rd February 2010, 14:33
Standard  

olafmoriarty sin avatar
Feed: Faktura
Medlem

Ble medlem: Jun 2009
Sted: Ski
olafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to behold

Sitat:
Domenene Ferietur.no, ParisGuiden.no, CubaGuiden.no og TunisiaGuiden.no legges ut for salg for femte gang i denne tråden.

For CubaGuide.no, AustraliaGuiden.no, EgyptGuiden.no, KyprosGuiden.no, CruiseGuide.no, DubaiGuide.no, Spaniaguide.no og TyrkiaGuide.no er det «bare» fjerde gang.

Jeg tror ærlig talt at mange av dem kunne ha vært solgt for lenge siden om prisene hadde vært mindre stive. Mange av disse sidene har blitt markedsført som «ikke jobbet mye med, har stort potensiale», og likevel har salgsprisen ligget på 20 000 kroner. Ikke kan man plukke det som ser mest interessant ut heller, da man stort sett har fått kjøpe sidene kun samlet. 200 000 for ti sider med «stort potensiale». Eller «Alt samlet, minimum 550 000». Og har man spurt etter statistikk, inntjeningstall og slike ting har man blitt møtt med taushet.

Synes godt at et par av de elleve salgstrådene til oeivind kunne ha vært slått sammen til en.

Beklager trådhijacking.

Sist endret av olafmoriarty : 3rd February 2010 kl 14:36.
Svar med sitat
  #10 (permalink)  
Ulest 3rd February 2010, 14:41
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Sitat:
Opprinnelig skrevet av olafmoriarty Vis innlegg

Synes godt at et par av de elleve salgstrådene til oeivind kunne ha vært slått sammen til en.

Beklager trådhijacking.
Kunne vel slått sammen heile fraudynga.. er jo akkurat det samme som blir forsøkt solgt.
  #11 (permalink)  
Ulest 3rd February 2010, 14:50
Standard  

Medlem

Ble medlem: Apr 2009
oeivind is on a distinguished road

Sitat:
Opprinnelig skrevet av olafmoriarty Vis innlegg
Domenene Ferietur.no, ParisGuiden.no, CubaGuiden.no og TunisiaGuiden.no legges ut for salg for femte gang i denne tråden.

For CubaGuide.no, AustraliaGuiden.no, EgyptGuiden.no, KyprosGuiden.no, CruiseGuide.no, DubaiGuide.no, Spaniaguide.no og TyrkiaGuide.no er det «bare» fjerde gang.

Jeg tror ærlig talt at mange av dem kunne ha vært solgt for lenge siden om prisene hadde vært mindre stive. Mange av disse sidene har blitt markedsført som «ikke jobbet mye med, har stort potensiale», og likevel har salgsprisen ligget på 20 000 kroner. Ikke kan man plukke det som ser mest interessant ut heller, da man stort sett har fått kjøpe sidene kun samlet. 200 000 for ti sider med «stort potensiale». Eller «Alt samlet, minimum 550 000». Og har man spurt etter statistikk, inntjeningstall og slike ting har man blitt møtt med taushet.

Beklager trådhijacking.
De som har henvendt seg til meg via mail har alle fått svar på sine spørsmål. Når det gjelder priser og samlet salg vil jeg si følgende. Det er tillatt å legge ut for salg en samlet portefølje av nettsteder, det er også helt opp til den enkelte selger å fastsette en pris som DENNE mener er ok, og så får andre ha sin egen mening.
Men, olafmoriarty nå har du jo muligheten til å plukke det som ser mest interessant ut og nå har du jo sett at det er en solid prisreduksjon på alt sammen.
Når det gjelder det du siterer «ikke jobbet mye med, har stort potensiale», så er dette helt riktig. Jeg har ikke jobbet noe særlig med disse, kun kjøpt domenenavna, bygd dem opp med innhold og lagt dem ut, og jeg føler selv at alle disse har et stort potensiale.
Dersom du er interressert i noe av det jeg har lagt ut så ta kontakt med meg via mail.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Siste aktive Tråder-seksjon i WF? raakanin Ris og ros til WF 4 5th August 2008 13:58
Siste solgte produkter ved butikken Ctech Generell markedsføring 15 22nd July 2008 20:10
Siste sjanse til å annonsere på Agurkposten! peterandrej Annonsering 28 20th March 2008 12:09
Forum med siste poster først Tonny Kluften Generell snakk og svada 3 1st December 2007 01:31
Siste nytt: Home Cinama Kenneth Dreyer Generell snakk og svada 2 3rd August 2007 23:24

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter