Gå Tilbake   Webforumet.no > Business > Kjøp, salg og byttehandel > Nettsider
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Nettsider Hvis du skal selge eller kjøpe en hel nettside, er dette plassen. Denne kategorien er for domener MED innhold.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 18th July 2010, 17:24
Standard   Google Er Din Venn

Nykommer

Ble medlem: May 2010
gal_anonym is on a distinguished road

Jeg ønsker å selge en liten nettsted, som heter Google Er Din Venn. Domener som følger med (også for å hindre konkurrenter) er:

gedv.no
googleerdinvenn.no
googleisyourfriend.no
giyf.no

Det er lagt inn en skript, slik at du kan skrive ønskende søkeord på slutten av webadressen, for eksempel http://www.gedv.no/jeg_elsker_webforumet

Siden har stor potensialet for å tjene penger - søket på siden er tilkoblet en Adsense konto. Når den blir gjort populært krever den ingen arbeidsmengde. Ideen er tatt fra tyskland, der siden gidf.de, ble en sukses (bare se på antall fans fra facebook). Jeg ønsker å selge den fordi jeg har ikke tid eller penger til å investere i reklame og posisjonering. Jeg har også registrert facebook sider med samme navn som de norske domener.

Jeg vil vurdere alle bud, så skriv her på forumet, eller send gjerne en epost!

gedv@plx.no
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 18th July 2010, 18:15
Standard  

Pong sin avatar
Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Ble medlem: Nov 2008
Sted: Ålgård
Pong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to beholdPong is a splendid one to behold
Send en melding på ICQ til Pong Send en melding på MSN til Pong Send en melding via Skype™ til Pong

Ser ut som lmgtfy (Let me google that for you).
Kan du si noe om aktuell inntjening som du har pr. nå? Altså noe data fra din adsense-konto?
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Ulest 18th July 2010, 20:39
Standard  

Nykommer

Ble medlem: May 2010
gal_anonym is on a distinguished road

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Pong Vis innlegg
Ser ut som lmgtfy (Let me google that for you).
Kan du si noe om aktuell inntjening som du har pr. nå? Altså noe data fra din adsense-konto?
Siden er 3 måneder gammelt. Jeg har ikke reklamert eller spredd ordet, det er nesten ingen trafikk, så jeg har ikke tjent særlig mye. Den trenger markedsføring
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
tips en venn script Tonny Kluften Produkter og verktøy 3 21st June 2009 18:42
Tips en venn-plugin testdriver Wordpress 9 19th May 2009 23:37
Tips en venn om denne nettsiden HTML KODE? holkapolka HTML/CSS 3 11th September 2008 11:42

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter