Gå Tilbake   Webforumet.no > Business > Kjøp, salg og byttehandel > Nettsider
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Nettsider Hvis du skal selge eller kjøpe en hel nettside, er dette plassen. Denne kategorien er for domener MED innhold.

Lukket tråd
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 24th August 2010, 22:09
Standard   Nettkatalog selges

Bjørnar sin avatar
Gründer

Ble medlem: Aug 2008
Bjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of light
Send en melding på MSN til Bjørnar

e-bedrift.no firmasøk og shoppingkatalog

Siste 30 dager:
2607 besøk
5310 sidevisninger

Siste 3 mnd:
5132 besøk
10451 sidevisninger

Litt dødt i juni, men tar seg nå noe opp.
Tilgang til analytics dersom dere er interessert.

Inntjening: Adsense fra 1. august 2009 til og med 24. august 2010: 8200,- (litt over ett år, ca 13 mnd) CSV-rapport på forespørsel. Det har dalt noe de siste mnd, men snittet på de ca 13 siste mnd er i overkant av 600,-

I tillegg $1400 (ca 8500,-) for to prioriterte annonser som utløper 31. september (var ett års varighet fra 01.10.09) (jeg vet ikke om de vil fornye).

Siden kjøres på phpLD, betalversjon. Ingen lisensutgifter på denne nå. Eneste arbeidet som må gjøres, er å logge inn, og godkjenne linker som kommer inn. Er drøye 3200 linker i katalogen nå. Ingen markedsføring er gjort - egentlig veldig lite som er gjort når jeg tenker meg om

Siden har PR4.

Fyr løs! Bud på PM eller i tråden.

Sist endret av Bjørnar : 24th August 2010 kl 22:13.
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 24th August 2010, 23:15
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Starter med 3000 kr.
  #3 (permalink)  
Ulest 25th August 2010, 09:55
Standard  

Bjørnar sin avatar
Gründer

Bjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of lightBjørnar is a glorious beacon of light

Takk for det Tonny.

Har ikke noen estimert pris, men prisen må nok en del opp fra 3000
  #4 (permalink)  
Ulest 25th August 2010, 10:08
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Ja, enig at den er verdt mer. Budet står i tilfelle du vil selge den til spottpris :-)
  #5 (permalink)  
Ulest 28th August 2010, 21:50
Standard  

Urverk sin avatar
Medlem

Ble medlem: Aug 2010
Sted: Drammen
Urverk is on a distinguished road

Ok da..4000,-
Dere er noen harde pressere Bjørnar og Tonny
  #6 (permalink)  
Ulest 28th August 2010, 22:07
Standard  

rune69 sin avatar
Medlem

Ble medlem: May 2008
rune69 will become famous soon enoughrune69 will become famous soon enough

Presser prisen knallhardt opp til 5 000 kroner
  #7 (permalink)  
Ulest 29th August 2010, 17:54
Standard  

Bjørnar sin avatar
Gründer

Hei, og takk for nye bud.

Beklager treg respons, men har vært bortreist.

Annonsør på $1400 for et nytt år er sikret, det utgjør vel ca 8800 NOK. Ikke fakturert, så eventuell ny eier vil få dette med seg. Dette betyr for min egen del at jeg ikke selger før budet er et godt stykke over der de er pr i dag. Jeg er ikke avhengig av å selge dette nettstedet, så jeg selger ikke til spottpris
  #8 (permalink)  
Ulest 5th September 2010, 20:59
Standard  

Bjørnar sin avatar
Gründer

har nå bestemt meg for å ikke selge nettstedet, så tråden kan stenges.

takk for alle som tok seg bryet
Lukket tråd

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
pda.no selges Jiberish Domene-handel 0 10th October 2009 07:33
1 1 0 0 . n o | Selges! KristianM Domene-handel 1 16th August 2009 00:40
Beste nettkatalog Kontoristen Generell markedsføring 15 7th August 2009 11:48
6x NNN.no selges sKrud Domene-handel 2 4th May 2009 22:48
Selges! Daniel Aune Nettsider 1 30th January 2009 12:40

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter