Gå Tilbake   Webforumet.no > Webforumet > Nytt fra WF
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Nytt fra WF Her leser du kunngjøringer og samt annen informasjon fra administrasjonen.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 4th March 2007, 23:24
Standard   Ukens lenker: 4 Mars 2007

Kenneth Dreyer sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Hamar
Kenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud of

Jeg skal prøve å starte en ny liten "serie" her på WF. Hver søndag skal jeg oppsummere en rekke god blogginnlegg, fra blogger som tar opp temaer innen SEO, søkemotorer, markedsføring og lignende temaer passende for denne bloggen. Har du tips til blogger du mener bør være med i mine vurderinger, send dem gjerne til meg på PM.

Gode lenker for denne uken
Jeg ønsker også å oppsummere godbiter fra forumet, slik at de som ikke har fulgt med denne uken, eller kanskje nye medlemmer, kan få med seg noe av det vi styrer med her inne.

Ukens WF lenker
For de av dere som er fornøyd med WF, så håper jeg dere vil bidra med nyttige poster, få flere aktive (og ressurssterke medlemmer inn hit), kanskje slenge opp en lenke i bloggen din og rett og slett hjelpe å spre ordet om webforumet.no. Peterandrej har allerede vært ute med et innlegg, som jeg er meget fornøyd med og takker på det megeste.

Sist endret av Kenneth Dreyer : 4th March 2007 kl 23:27.
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 5th March 2007, 09:26
Standard  

Niclas sin avatar
Internettøkonom

Sted: ilseng.no
Niclas is on a distinguished road
Send en melding på MSN til Niclas Send en melding via Skype™ til Niclas

Flott tiltak, gleder meg til søndag allerede.

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Kenneth Vis innlegg
For de av dere som er fornøyd med WF, så håper jeg dere vil bidra med nyttige poster, få flere aktive (og ressurssterke medlemmer inn hit), kanskje slenge opp en lenke i bloggen din og rett og slett hjelpe å spre ordet om webforumet.no. Peterandrej har allerede vært ute med et innlegg, som jeg er meget fornøyd med og takker på det megeste.
Er det ingen som har blogget om WF uten å få betalt for det?
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Ulest 5th March 2007, 09:46
Standard  

Kenneth Dreyer sin avatar
Medlem

Sted: Hamar
Kenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud of

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Niclas Vis innlegg
Flott tiltak, gleder meg til søndag allerede.

Er det ingen som har blogget om WF uten å få betalt for det?
Nei, nordmenn er noen gnier på lenker ut fra bloggene sine. Dem har ikke engang på trackbacks.
  #4 (permalink)  
Ulest 5th March 2007, 10:16
Standard  

Niclas sin avatar
Internettøkonom

Sted: ilseng.no
Niclas is on a distinguished road
Send en melding på MSN til Niclas Send en melding via Skype™ til Niclas

Min blogg har foreløpig ikke mer trafikk en den jeg selv står for så jeg kan dessverre ikke hjelpe, og jeg har pleid å skru av både kommentarer og trackbacks, men må vel kanskje kaste meg ut i disse 2.0 tingene og åpne for kommunikasjon.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
MVA - 10 mars Tonny Kluften Økonomi, regnskap og administrasjon 35 11th March 2010 18:42
Ukens internettside - uke 52 picxx Generell snakk og svada 1 23rd December 2007 16:51
Ukens lenker: 19 Mars 2007 Kenneth Dreyer Ris og ros til WF 0 19th March 2007 13:46
Ukens lenker: 11 Mars 2007 Kenneth Dreyer Nytt fra WF 0 11th March 2007 19:19

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter