|
|||||||
| Nytt fra WF Her leser du kunngjøringer og samt annen informasjon fra administrasjonen. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Endelig blir det norske knapper her på forumet.
Og hvis det er noen som har lyst til å leke seg litt og hjelpe med design så er psd filene her: PM for url. Jeg vil gjerne ha inn WF bokstavene på knappen. Sist endret av Tonny Kluften : 14th February 2010 kl 15:15. |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Jeg synes knappene som brukes på Forum - Diskusjon.no er veldig flotte. Rett og slett proffe og pene.
Det er vel vBulletin som brukes der også? |
|
||||
|
Ja, de er veldig ryddige, funksjonelle og fine. Men helt uten særpreg.
|
|
||||
|
Det er en kjempegod kombinasjon, ingen tvil om det
Men vrang som jeg er så vil jeg ha særpreg og ikke noe som ser ut som om det er tatt rett ut av en clip art samling. Men ideen fra diskusjon.no med et element som stikker opp er god så takk for tipset. |
|
||||
|
Nu vel, prøvde meg litt her. Tok meg friheten til å sette ny knapp, ny tekst (font) og ikoner. Vet ikke helt om det ble noe å dette av stolen for, men det er muligens en start?
Bare vis/skjul de forskjellige layerne i Photoshop for å se det ulike. Om det er i retning av noe brukbart kan jeg lage slik i de små knappene også. ![]() PSD-fil her |
|
||||
|
Det ble veldig fint det, ikke fritt for at stolen vippet faretruende. Er det mulig å bruke WF-bokstavene til venstre på en eller annen måte slik? http://www.webforumet.no/temp/Large-...ttons-1-WF.psd
|
|
||||
|
Det du syns ser best ut blir alltid best så du bestemmer farge på bokstaver. Folks bold er logoen sin font ikke sant? Fint å bruke den ja.
Uten ikonet ja, eller vil du savne ikonet? |
|
||||
|
Det ble veldig bra mattisaas. Vi bruker de
Gidder du å lage små knapper også når du får tid? |
|
||||
|
Endelig fått ut den berømte finger'n og fått mekka knappene. Legger de ut her nå, men dere får sjekke at alt er i orden. Fant ikke de minste knappene Tonny, de til høyre for "Quote".
Large (PSD) Small (PSD) Oppdatert de store litt også, og Tonny; sjekk at du lagrer med riktig ikon-layer sammen med riktig tekst-layer. Hver knapp har sitt ikon og tekst. ![]() |
|
||||
|
Herlig. Tusen takk. De er på plass nå og veldig fine. Masse ryktepoeng til deg
![]() |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Norske Affiliatenettverk | Kenneth Dreyer | Affiliate-programmer | 28 | 3rd November 2011 12:39 |
| Søk på norske domener | Chris M | Domener | 8 | 9th November 2008 12:56 |
| Norske webmasterfora | webmoney | Viral Markedsføring | 4 | 6th February 2008 14:39 |
| Norske videodelingssider | Kenneth Dreyer | Viral Markedsføring | 1 | 9th September 2007 19:39 |
| Hva med å lage norske knapper ? | Tonny Kluften | Ris og ros til WF | 1 | 15th April 2007 16:33 |