Kjapp og trygg hosting for Wordpress

HeiHei

Status
Stengt for ytterligere svar.

peterandrej

pensjonert moderator
Først og fremst må jeg få takke Kenneth for jobben han har gjort med dette forumet. Håper på gjensidig nytte for alle brukere.

Om meg selv:
Jeg er 25 år gammel, heter Peter Andre Jensen og bor i Tromsø. Studerer Språk og Litteratur, med hovedvekt på Lingvistikk. Høres veldig kjedelig ut, og det er det sikkert også.

Driver bloggen Peterandrej.com, som jeg tjener en pen slant i måneden på, hovedsaklig gjennom Google Adsense, men også litt gjennom "egensolgte" annonser. Med pen slant mener jeg omtrent det samme som studenter tjener på en normal deltids-jobb. Sånn ca 3-4000 i måneden. Er forsåvidt ikke helt misfornøyd med dette, da jeg vet at inntekter fra nettsider kan ta en hel del tid å bygge opp. Bloggen er under et år gammel.

Jeg synes også det er moro å designe greier for bloggere og sånt. Lagde faktisk en side for en kis, men som dessverre aldri betalte. Sånn er det vel; man lærer på den harde måten. Dette med design for (betalende) kunder har jeg ikke helt kommet igang med ennå, men håper å få det oppe å gå i løpet av våren. Har kjøpt domenet Enkleoggreienettsider.no, som skal være "firma-siden". Håper å få litt hjelp eller innspill om dette prosjektet her på forumet, skal poste en egen tråd om emnet.

Igjen, takk til Kenneth og de andre som hjalp til med å få forumet opp! Jeg tror vi skal få stor nytte av dette.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp