Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbud

Camillafr

Medlem
Kategori for tilbud og rabatter?
Evt en godkjent plass å poste dette?
Det er alltid mange gode tilbud der ute, feks Dymo LW450 etikettskriver + 3 ruller med etiketter for 581,- eks. mva.

Og en ting til, hvordan får jeg lagret sendte PM-er?

Ps, jeg har ingenting med eet å gjøre :)

Synes ikke en side for tilbud hører hjemme på et webforum, det kan man bruke FINN.no til! :) Man kan jo alltids bruke forumet Generell snakk og svada. Personlig har jeg knapt nok tatt turen innom den kategorien, fordi jeg er her for de webralaterte trådene :)
 

Kai El Grande

JegBleMobbet.com
Tjah. Nå er deg jo mange gründere her inne som av diverse årsaker kanskje kunne ha brukt de tilbud som gis på eksempel konvolutten Print osv. Syns egentlig det hadde vært greit med en tråd for dette eller en kategori for den saks skyld. Selvfølgelig skal det ikle komme tilbud fra ulike nettbutikker for gadgets, men for gjenstander som de fleste kan ha brukt for.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tjah. Nå er deg jo mange gründere her inne som av diverse årsaker kanskje kunne ha brukt de tilbud som gis på eksempel konvolutten Print osv. Syns egentlig det hadde vært greit med en tråd for dette eller en kategori for den saks skyld. Selvfølgelig skal det ikle komme tilbud fra ulike nettbutikker for gadgets, men for gjenstander som de fleste kan ha brukt for.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kanskje ...
Hva mener Tonny? :) (Skulle gått ann å tagge her inne, hehe!)
 
Selvfølgelig skal det ikle komme tilbud fra ulike nettbutikker for gadgets, men for gjenstander som de fleste kan ha brukt for.

Ja det er det jeg mener, tilbud på varer og tjenester som er rettet mot bedrifter.

Feks kan denne friste mange her inne:
Effektiv markedsføring på nettet - Alt du må vite for å markedsføre bedriften din på nettet
Før 379,- Nå kun 19,- :)
Effektiv markedsføring på nettet
 

Msites Ltd

Livsnyter
Ja det er det jeg mener, tilbud på varer og tjenester som er rettet mot bedrifter.

Feks kan denne friste mange her inne:
Effektiv markedsføring på nettet - Alt du må vite for å markedsføre bedriften din på nettet
Før 379,- Nå kun 19,- :)
Effektiv markedsføring på nettet

Denne kan du vel poste under markedsføringkategorien. Der treffer den bedre enn på en generell tråd med tilbud om alt mulig rart!
 
Topp