Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på Selvfiks 2014

Selvfiks

Medlem
Hei. Selvfiks er en side som ble lansert i 2012 og har en stabil strøm av besøkende, men nå føler jeg at nettsiden trenger litt oppgradering og brukerne sier meg ikke stort om de setter pris på nettsiden eller ikke. Kanskje har de ikke noe utgangspunkt heller, da de selv ikke driver nettsider.

Jeg har derfor kommet til dere og håper dere kan gi meg litt kritikk, både ris og ros.

Bare litt kjapt om nettsiden: Selvfiks er kanskje Norges største DIY (DO-IT-YOURSELF) nettside, som lar leserne også bidra med innhold med egne skribent kontoer.

Nettsiden er responsiv.

Videre prøver Selvfiks å tilby andre tjenester som Rubrikk annonsering som er gratis på alle områder (Selvfiks Marked)

Nedlastninger av papirfigurer du kan sette sammen selv.

Selvfiks Store som egentlig er en nettbutikk og separat nettside.

Tilbyr besøkende å stille spørsmål direkte til Selvfiks hvis de ikke finner svaret på det de leter etter eller sliter med en artikkel.

I ny og ne så holdes det også konkurranser. Disse blir annonsert på nyhetsbrevet og facebooksiden: www.facebook.com/selvfiks

Nettsiden finner dere her: www.selvfiks.net

Så da er det bare å komme med ris og ros folkens. Setter stor pris på det.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Et lite hint: Lag konkurranser som varer litt lenger, slik at jeg får somlet meg til å legge dem ut hos meg ;)
 
Topp