Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan kan eg få deg til å se ferdig en reklame på youtube?

Newbee

New Member
Hei.
Ej er i oppstartsfasen, å vil prøve å markedsføre mitt firma lokalt via animasjons film på youtube.

Ønsker tips på, hvordan animasjonen bør vinkles, for å få din interresse til å se ferdig filmen/ lenger en 3-5 sek.

Har vurdert nå å starte med en "biltur" som viser "kjennemerker" i mitt område, da eg vil tro dette kan få folk intresserte, og ende opp med "en rund tur i butikken min.

Så spørsmålet mitt er, vil dere bli nyskjerrig av a se "lokalmiljøet" animert?

Hva sier dere, noen bedre tips?
 

hansson

Langveisfarende
Det som gjør at jeg ikke gidder å se noen reklamer på Youtube (bortsett fra de med veldig pene bærter) er at man ikke skjønner hva de skal handle om fort. Dermed har man ingen forutsetning for å vite om dette er en relevant reklame eller ikke. Jeg gidder ikke å bruke 2 minutter på å vente på å skjønne hva det er reklame for. Virker som mange internasjonale reklamer ihvertfall nå går mer over mot å være lengre kortfilmer. Det funker dårlig for en travel bruker.

Du får relevante brukere til å se filmen din hvis du kommuniserer kjapt hvilket univers det er snakk om og hvilke spesialinteresser du henvender deg mot.

Vi har laga en animasjonsfilm på www.conta-inkasso.no som du kanskje kan se på. Den er ikke tenkt som reklame på youtube, så den er nok ikke egna som det heller. Men vi jobba en del med å få den kort og kjapp nok, og samtidig få forklart en sak som er ukjent for folk flest.
 

Newbee

New Member
Nice, Den såg veldig bra ut. "takk for sist" forresten. Likte filmen, min problemstilling er at min må "være mer over alt" samtidig som den "reklamerer for min side" som "kommer"
Den filmen du viste er beregnet for folk som er på dokkers side av "den grunnen ( Inkasso eller faktura)"
Eg må pinpointe små områder"
 

Newbee

New Member
, eller vinkle mot en større "krets/behov"i visse områder.....
Vi snakker da om kommuner som har fra 2600 innbyggere opp til ca 7-8000
 

Newbee

New Member
Hei Ole Petter. takker for den .
Du skriver faktisk det eg selv tenkte ...dvs. Det er "nytt/ du har ikke sett den før" det er lokalt, inneholder lokale "kjente områder/bygg". er ikke ute etter at folk skal se reklamen 100 ganger. Pointet er gitt første gang,
Men da er eg avhengig av å vise det 100% førstegang..

Btw , såg selv hele conta reklamen....
 
Jeg liker ekornreklamene med han som ikke får være med noahs ark :)

Men det kan være viktig å få frem budskapet med en gang for så å vise frem en historie eller en setting siden de fleste (inkludert meg) klikker videre ganske kjapt.



Vi har laga en animasjonsfilm på www.conta-inkasso.no som du kanskje kan se på. Den er ikke tenkt som reklame på youtube, så den er nok ikke egna som det heller. Men vi jobba en del med å få den kort og kjapp nok, og samtidig få forklart en sak som er ukjent for folk flest.

Vet ikke hvor mye filmen kosta å lage, men nå vurderer jeg sterkt å åpne for faktura å bruke conta.
 

zapotek

Medlem
Liker Hostgatorreklamen. Sjuskete fyr som driver webhosting blir oppringt: "Problems with their homepage? Let me tell you about MY problems!"
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Når reklamen starter har du - hva er det - 3 sekund ? på deg å få levert budskapet ELLER få din viewer interessert til å se mer. Omtrent som en telefonselger. Klarer du være relevant - f.eks. relatert til innholdet jeg skal se på - da øker du sjansen betraktelig.
 
Topp