Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WooCommerce og Bring

SignHver

Medlem
Hei :)

Hvilken løsning har dere valgt med fraktmodul dere som bruker woocommerce. Pr i dag har jeg bare manuelt selv laget til fraktbrev, men hadde vært veldig greit å ha det integrert nå når mengden øker.

Har du lyst å dele dine erfaringer? Har sett på feks denne:
Bring Shipping | Matt Gates' Shop

Kunne tenke meg å integrere Fraktguiden.
 

Turbo Heidi

Member
Er ute etter en plugin som man kan lage lapper via adminpanelet og har stor kontroll fra adminpanelet. Det var enkelt å finne til magento til en fin pris. Men store problemer i WP.
I magento betalte eg 800kr for den muligheten!
 

mra

Active Member
Det finnes nok ikke. Send dem en epost og spør om rabatt da vel :)

Jeg er veldig klar over at prisen på våre plugins ligger godt over hva som er normalt for WordPress-plugins, men det norske markedet er rett og slett ikke stort nok til at det lønner seg å legge mange timer i utviklingen og vedlikehold av plugins som kun retter seg mot norske kunder. MyBring-integrasjonen for WooCommerce har vi vel lagt rundt 5-600 timers utvikling i så langt og kommer vel til å legge ned nye 1-200 timer pr. år for videreutvikling og sikre fortsatt kompatibilitet med nye versjoner av WordPress og WooCommerce.

Men vi vil selvsagt gjerne gi noe tilbake til medlemmer av Webforumet, så send meg en PM, så ordner vi 20% rabatt :)
 

mra

Active Member
Men ja, Wp plugins kan være veldig lønnsomme hvis de selger i stort volum. Sjekk på Themeforet hvor mange som er solgt av de met populære.

Uten tvil, men da snakker vi plugins med et internasjonalt marked. Vi har plugins vi selger internasjonalt som selger 200 ganger så bra som MyBring-integrasjonen, og da sier det seg selv at det er mulig å holde en helt annen utsalgspris.

Jeg er absolutt en stor tilhenger av konkurranse og jeg mener det gavner alle om andre skulle ønske å utvikle plugins som konkurrerer med de vi tilbyr og jeg ser ikke bort ifra at andre kan gjøre det mye bedre enn det vi klarer. Men skal man utvikle en solid og god plugin, så går det nødvendigvis med en del timer. På toppen av dette kommer support og hjelp i etterkant av salget. Her kan man selvfølgelig velge å fakturere ekstra for support, vi har valgt å la dette være inkludert i prisen. Med noen hundrede timer til utvikling, i snitt 1-2 timer på support pr. salg og et relativt lite marked, mener jeg det er vanskelig å forsvare det å tilby slike plugins økonomisk, om ikke utsalgsprisen pr. lisens er omtrent der vi ligger.
 
Sist redigert:
Topp