Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger du en online assistent ?

NordicIQ

Medlem
Jeg har en kompis i Bosnia som jeg har kjent i rundt 10år - Han har jobbet i en del år i Afghanistan med forskjellige data oppdrag for militær enheter.

For 2 år siden ble faren hans veldig syk, og året etter var det moren som ble syk - Nu har han brukt opp hele sin oppsparing på medisiner og har måtte stoppe med jobben hans i Afghanistan.

Jeg vil derfor forsøke å finne noen småjobber til ham - Alt hva han kan gjøre hjemmefra, sortere i CSV filer, finne frem data fra nettsteder osv, så lenge han kan få informasjoner omkring jobben skrevet på engelsk.
Han er bedre til Engelsk end de fleste nordmenn, og han jobber gjerne døgnet rundt for å få ting gjort.

Hvis du/dere kan betale ham 7-10euro per time, alt etter hvor mye jobbing du tilbyr, da er han veldig fint tilfreds - Jeg kan eventuelt sende faktura fra min bedrift, og så sende pengene samlet en gang i måneden, mindre utgifter til å sende penger på den måten.


Skriv PM, da kan du få direkte kontakt via Skype eller e-post - Der er ikke noe up front betaling, så dere trenger ikke å tenke på om han får noe penger uten å lage jobben sin.
 
Topp