Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratis butikkplass i vår mobillapp - Bygge community

andrjor

New Member
Hei!
Vi driver i dag to mobillapplikasjoner (begge finnes til iOS og Android) her i Norge, hvorav begge bygger på å fremheve tilbud i Norge. Mattilbud lanserte vi i oktober i fjor og den har til nå ca 300 000 nedlastinger - sjekk den ut om dere vil :)

Budskapet med denne tråden er vår nye applikasjon ETilbud som dekker andre øvrige tilbudskategorier enn mat. Applikasjonen ble utnevnt til "Ukens utvalgte app" i Amobil.no ( http://www.tek.no/artikler/test-ukens-utvalgte-apper/162528 ) og dere kan se at ulike kategorier vises her. Her kan dere se at alle de store butikkene er her, samt noen nettbutikker - og det er derfor jeg skriver denne eposten. Vi ønsker å skape et slags community mellom brukere og nettbutikker og vi ønsker å tilby de nettbutikkene som ønsker en gratis butikkplass i applikasjonen. Kravet fra deres side er at det vises tilbud her, eller evt. unike rabattkoder. Det er ingen forpliktelser her, men om man legger alle kortene på bordet så kan det hende at en gang i fremtiden vil det bli en betalingstjeneste, men dette ligger en stund frem i tid. Deres nettbutikk vil da bli listet opp blant butikkene på lik linje som de andre butikkene. Dette er en tjeneste vi har stor tro på at vil vokse, og med vår allerede eksisterende brukerbase på Mattilbud så tror vi det er mulig :)

Det er bare å ta kontakt med meg om dette er ønskelig eller om dere har noen øvrige spørsmål, og det hele følger en prosedyre som tar kanskje 10 min. Det er selvsagt også mulig å svare på denne posten, så skal jeg svare så raskt jeg kan :)
Jeg er tilgjengelig på andreas@mattilbud.com.

Mvh. Andreas
 

Tony J

Alle skal få
Jeg bruker Mattilbud hver dag og det er min favorittapplikasjon på min Iphone :) Grattis med suksessen!
 

andrjor

New Member
Men vises noe som ikke er på tilbud eller har rabattkoder?
Ah, beklager - misforsto lit. Det er egentlig ikke hensikten at det skal gjøre det, men av og til er det litt vanskelig å skille mellom hva som er tilbud og hva som ikke er tilbud. I Mattilbud er vi mye mer strenge på dette, mens i ETilbud er det litt løsere for øyeblikket pga det er så mye informasjon å håndtere. Dette vil strammes opp etterhvert slik at nytten øker for forbrukerne :)
 
Topp